Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:34:35 GMT

واژگونی وانت در جاده سنندج - مریوان یک کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۳۰۱۰

واژگونی وانت در جاده سنندج - مریوان یک کشته بر جا گذاشت

سنندج - ایرنا - فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: واژگونی پیکان وانت در جاده سنندج - مریوان به مرگ سرنشین خودرو و مصدوم شدن راننده انجامید.

سرهنگ عیسی گوهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 23 شب گذشته روی داد و علت آن عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.
وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر 35 جاده سنندج - مریوان نزدیکی روستای تودارملا روی داد، اضافه کرد: یک زن که همراه راننده بود در این حادثه جان خود را از دست داد و راننده نیز مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ گوهری یادآور شد: چهارشنبه هفته گذشته نیز بر اثر واژگونی یک خودرو در یکی از جاده های فرعی شهرستان دیواندره 2 نفر جانباخته بودند.
بر اساس آمار پزشکی قانونی استان کردستان سال گذشته بر اثر تصادفات رانندگی 388 نفر جان خود را در کردستان از دست دادند که در مقایسه با سال قبل از آن 3.7 درصد رشد داشته است.
بر اساس همین آمار در سال گذشته شاهد مصدومیت 6 هزار و 949 نفر بر اثر تصادف رانندگی در کردستان بودیم که نسبت به سال ما قبل از آن که پنج هزار و 624 نفر مصدوم شده بودند میزان مصدومیت ناشی از تصادفات 23.6 درصد رشد داشته است.
طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي واژگوني خودرو پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش