Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاپيتان تيم ملي اسپانيا پس از پيروزي مقابل انگليس در ليگ ملت هاي اروپا گفت: ما عصر جديدي را با يک سرمربي باتجربه(انريکه) آغاز کرديم.
به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه رقابت‌هاي فوتبال ليگ ملت‌هاي اروپا، انگليس در ورزشگاه ومبلي ميزبان اسپانيا بود و با نتيجه دو بر يک شکست خورد.
راموس، کاپيتان تيم ملي اسپانيا پس از اين برد گفت: ما عصر جديدي را با يک سرمربي باتجربه(انريکه) آغاز کرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هيچ چيزي در ابتداي کار شيرين تر از اين نيست که در ورزشگاه ومبلي به پيروزي برسيد. امروز با تمام وجودمان بازي کرديم.
کاپيتان کهکشاني ها درباره هو شدن از سوي هواداران انگليسي در اين بازي گفت: انتظار استقبال ديگري داشتم. آنها در بازي فينال ليگ قهرمانان اروپا با ليورپول خطايي که روي صلاح انجام دادم را يادآوري کردند اما هيچ کس از تهديد به قتل خانواده و فرزندانم را به ياد نمي آورد.
راموس درباره اينکه مودريچ شانس گرفتن جايزه بهترين بازيکن سال فيفا را دارد، گفت: او مستحق بهترين شدن است. همچنين اگر خودم هم اين جايزه را مي گرفتم خوشحال مي شدم.
سرخيو درباره خداحافظي جرارد پيکه از تيم ملي اسپانيا گفت: او مدافع بزرگي است و تفاوت ايجاد مي کند. او به همراه تيم ملي اسپانيا عملکرد عالي اي داشت. اکنون بايد به آينده نگاه کنيم. ناچو امروز در خط دفاعي خيلي خوب ظاهر شد.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!