Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایشگاه رزمی - فرهنگی هفته دفاع مقدس گفت: نمایشگاه رزمی - فرهنگی دفاع مقدس با پرداخت به نمایش «عملیات مرصاد» و نشان دادن جلوه های از بصیرت ملت ایران در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد کرد.

سرهنگ دوم پاسدار سید حبیب هاشمی، مسئول نمایشگاه رزمی فرهنگی هفته دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی - رزمی با پرداخت به نمایش «عملیات مرصاد» و نشان دادن جلوه های از بصیرت ملت ایران در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس جوار مجتمع تفریحی دریاچه شورابیل برگزار خواهد شد، تصریح کرد: انجام مانورهای نظامی برای نشان دادن بخشی از عملیات های مرصاد توسط رزمندگان تیپ 37 سپاه حضرت عباس استان خواهد بود که با استقبال عمومی مردم مواجه می شود و همه ساله این بخش از برنامه مخاطبان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

 

سرهنگ دوم پاسدار هاشمی، افزود: برپایی غرفه های فرهنگی از دیگر بخش های این نمایشگاه خواهد بود که با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی انجام می شود.

 

این مقام مسئول، بیان کرد: ایجاد ماکت های مانور، خاطره گویی ایثارگران و رزمندگان، برگزاری یادواره شهدا و برپایی شب شعر دیگر بخش های این نمایشگاه خواهد بود.

 

مسئول نمایشگاه رزمی - فرهنگی هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: انتخاب عملیات مرصاد بخشی از دوران دفاع مقدس هست که نیازمند واشکافی بیشتر و آگاهی و اطلاع رسانی از توطئه شوم منافقین علیه رزمندگان اسلام است.

 

سرهنگ دوم پاسدار هاشمی، ادامه داد: استقبال عمومی از نمایشگاه بسیار زیاد است و خانواده ها مشتاق حضور در این نمایشگاه هستند اما برای رفاه حال علاقمندان سرویس های در سطح شهر تدارک دیده شده است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حضور دانش آموزان پس از بازگشایی مدارس از دیگر برنامه های این نمایشگاه است، عنوان کرد: ایستگاه ها و غرفه های مخصوص کودکان نیز در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خانه های نور ماه محرم اردبیل خبرگزاری شبستان دولت افزایش قیمت ترامپ سوریه مقام معظم رهبری عملیات مرصاد نمایشگاه رزمی فرهنگی دوران دفاع مقدس یادواره شهدا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود/ میز مذاکره را هیچ‌گاه ترک نکردیم

رئیس‌جمهور گفت: عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود اظهار کرد: ما میز مذاکره را هیچ‌وقت ترک نکردیم اما با قدرت در مقابل کسانی که بخواهند با ایران دشمنی کنند خواهیم ایستاد.

وی افزود: عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود، وعده صادق جلوه روشن عقلانیت انقلابی و جلوه زیبایی از همکاری میدان، دیپلماسی و رسانه بود و نشان داد ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از روی ایران بردارد.

خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 751593

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود/ میز مذاکره را هیچ‌گاه ترک نکردیم
  • عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»