Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-07@10:55:32 GMT

آخرین وضعیت سرمربی‌گری تیم فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۴۰۲۵

آخرین وضعیت سرمربی‌گری تیم فولاد خوزستان

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فولاد خوزستان به دلیل نوسانات بازار ارز، قید جذب مربی خارجی را زد.

 

به گزارش وب سایت نود، در حالی که ۵ روز از پایان همکاری سیروس پورموسوی با فولاد خوزستان می‌گذرد اما هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده است و مدیران فولاد در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر سرمربی این تیم انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نوسانات دلار، مدیران فولاد قید جذب یک مربی خارجی را زده‌اند و به دنبال گزینه‌های داخلی هستند.

برخی از اخبار حاکی از آن است که حسین فرکی قرار است هدایت فولاد را بپذیرد اما طبق آخرین اظهارات او در گفت‌وگو با ایسنا هیچ صحبتی از سوی باشگاه فولاد برای قبول هدایت این تیم با او نشده است.

همچنین این تیم به دنبال جذب دو بازیکن برای ادامه فصل خواهد بود که این اتفاق به احتمال زیاد بعد از انتخاب سرمربی و با صلاح‌دید سرمربی جدید صورت می‌پذیرد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی فولاد جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره

به گزارش "ورزش سه"، این خبری است که وب‌سایت‌های کره‌ای در روزهای گذشته منتشر کرده‌اند؛ شنول، سرمربی تیم افسانه‌ای ترکیه در جام جهانی ۲۰۰۲، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی کره است. به‌جز او نام جسی مارچ، سرمربی سابق لایپزیش و لیدز یونایتد نیز شنیده می‌شود تا در جایگاه سرمربی تیم ملی کره قرار بگیرند.

مهم‌ترین افتخار گونش، مقام سومی جام جهانی با ترکیه در سال ۲۰۰۲ است. او همچنین در لیگ برتر فوتبال ترکیه ۷ عنوان قهرمانی دارد و ورزشگان ترابزون‌ اسپور نیز به نام او انتخاب شده است.

نکته جالب اینکه کره‌ای‌ها به بهانه‌های عجیب و غریب و مختلف یورگن کلینزمن را از هدایت این تیم کنار گذاشته و غرامت او را پرداخت کرده و حالا شاید سراغ مربی‌ای بروند که از همین حالا پیداست انتقادهای تندی علیه او مطرح خواهد شد، چراکه او در ظاهر مسن و کمی دور از فرم پذیرش یک چالش جدی مثل هدایت تیم ملی کره جنوبی با سطح توقعات بالا و بازیکنان شناخته‌شده بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!