Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – تارنمای روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد: ایستگاه مترویی که در پی حملات 11 سپتامبر در نیویورک تخریب شده بود، روز شنبه پس از 17 سال بازگشایی شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ازاین تارنما، آوار برج های دوقلوی سازمان تجارت جهانی در نیویورک آمریکا در پی حادثه ی یازدهم سپتامبر، این ایستگاه را مسدود کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساخت ایستگاه جدید در سال 2015 (94-1393) آغاز شد و 181.8 میلیون دلار هزینه دربرداشت.
به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، نام این ایستگاه در یادبود حملات تروریستی به « دبلیو. تی. سی کرتلندت(ایستگاه کرتلند سازمان تجارت جهانی) (WTC Cortlandt) تغییر یافته است.
به گزارش ایرنا، صبح روز یازدهم سپتامبر سال 2001 (80-1379)، اعضای القاعده چهار هواپیمای مسافربری را ربوده، دو فروند از این هواپیماها را به برج دوقلوی تجارت جهانی و هواپیمای سوم را به ساختمان پنتاگون وزارت دفاع آمریکا کوبیدند. هواپیمای چهارم نیز در ایالت پنسیلوانیای آمریکا سقوط کرد. این حملات فاجعه بار در مجموع 2975 کشته و 24 مفقودالاثر برجای گذاشت.
اروپام**9418**1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يازده سپتامبر مترو آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • سنگلج در خطر است!
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • خیزش دانشجویی در آمریکا از ویتنام تا غزه