Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:51:49 GMT

برت رینولدز درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۴۶۲۳

برت رینولدز درگذشت

بازیگر آمریکایی فیلم‌هایی چون «رهایی»، «شب‌های عیاشی» در سن ۸۲ سالگی درگذشت. ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، ایندیپندنت در خبری اعلام کرده است نامزد اسکار برای بازی در فیلم «شب‌های عیاشی» پل توماس اندرسون و یکی از چهره‌های شاخص گیشه‌ای در اواخر دهه هفتاد در سن 82 سالگی درگذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرگ این بازیگر توسط مدیر برنامه‌هایش، اریک کریتزر اعلام شده است که در مرکز درمانی ژوپیتر در فلوریدا دارفانی را وداع گفته است.

علت مرگ رینولدز ایست قلبی اعلام شده است و خانواده او در زمان مرگ در کنار او بودند. رینولدز در سال 2010 تحت عمل قلب قرار گرفته بود.

رینولدز حرفه خود را با فیلم‌های کوچک آغاز کرد تا در نمایش‌هایی چون «دود اسلحه» و «دن آگوست» به شهرت رسید. اوج موفقیت رینولدز در «رهایی» محصول 1972 و به کارگردانی جان بورمن رقم خورد. فیلم درباره سفر با قایق است که از مسیر خارج شده و به سوی بیابان‌های جورجیای شمالی کشیده می‌شود.

رینولدز نزدیک به 200 فیلم و سریال بازی کرده ست و در آثار موفقی چون «طولانی‌ترین یارد» در سال 1974 و «Smokey and the Bandit» در 1977 بازی کرده است.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینمای جهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینمای جهان هالیوود سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز داوودی از اساتید اقتصادی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین،‌ پرویزداوودی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، صبح روز پنجشنبه -۳۰ فروردین- دار فانی را وداع گفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد
  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • سلطان گلاب ایران و جهان درگذشت
  • مجید راهب درگذشت
  • پدر گلاب ایران درگذشت
  • «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • پرویز داوودی درگذشت
  • پرویز داوودی از اساتید اقتصادی درگذشت
  • (تصاویر) مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی