Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;نورالله دلخواه مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ایلام عنوان کرد:تعریض و بهسازی ورودی محور اصلی شهرستان لومار- سرتنگ به طول 15 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به طور صد درصد به پایان رسیده است.

دلخواه در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: به منظور رفع خرابی های موجود و نگهداری مطلوب و بهینه وارتقای کیفی سطح راههای استان ایلام این اداره کل عملیات تعریض و بهسازی را در مسیرهای ارتباطی استان آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در صورت تأمین به موقع منابع اعتباری لازم ،هر نقطه ای از راه های استان که نیاز به تعریض ، بهسازی داشته باشد، عملیاتی می شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ایلام با اشاره به اهمیت ترمیم راه ها و نگهداری از وضع موجود که وظیفه اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است، از مسئولان کشور و استانی درخواست نمود نسبت به تأمین اعتبارات مناسب جهت ایمن سازی و ارتقاء سطح ایمنی محور های مواصلاتی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ د

بهسازی ورودی جاده لومار - سرتنگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم وحشتناک آب ورودی به تنگه زرانگوش در استان ایلام

به دنبال بارش باران حجم وحشتناک آب ورودی تنگه زرانگوش در ایلام را ببینید./تسنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حجم وحشتناک آب ورودی به تنگه زرانگوش در استان ایلام
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر