Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، بخشدار احمدی گفت: در این بارندگی ۷۰۰ میلیون تومان به بخش کشاورزی به ویژه نخلستان‌های بخش احمدی و کوهشاه خسارت وارد شد.
محمد سالار پور افزود: بارندگی دو روز گذشته به تاسیسات برق، آب و راه‌های روستایی ۱۰۰ میلیون تومان خسارت وارد کرد و همچنین موجب ریزش دیوار خانه‌های روستایی در بخش احمدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بارندگی در این بخش موجب قطعی ۱۵ ساعته برق در منطقه کوهشاه نیز شد که با تلاش ماموران اداره برق این مشکل برطرف شد.
وی از مسئولان بیمه جهاد کشاورزی استان خواست خسارت‌های وارد شده به کشاورزان را بررسی کنند.
اداره هواشناسی حاجی آباد میزان بارش را ده میلی متر اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خسارت بارندگی بخش احمدی حاجی آباد هرمزگان کوهشاه احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد

روح‌الله شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ریزش سنگ بر اثر شدت بارندگی‌های اخیر در محور پلدختر - خرم‌آباد خبر داد.

وی عنوان کرد: بر اثر بارندگی‌های اخیر در مناطق «گاوزرده»، «افرینه»، «ملاوی» و «طول کش» ریزش سنگ اتفاق افتاد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر، افزود: عوامل راهداری پلدختر در اقدامی سریع و عملیاتی مشابه محورهایی که در آن ریزش سنگ اتفاق افتاد را پاک‌سازی کردند.

شریف‌زاده، گفت: همچنین شدت بارندگی‌ها موجب آب‌گرفتگی در محور پلدختر - اندیمشک در خروجی شهر جنب جایگاه سوخت «چاغروند» شد که با تلاش عوامل این اداره بازگشایی شد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در محورهای پلدختر - خرم‌آباد، پلدختر - اسلام‌آباد غرب و منطقه «طولکش»، پلدختر - اندیمشک و پلدختر - دره شهر با خودروهای سبک‌وسنگین و سایر تجهیزات به حالت آماده‌باش کامل هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر مردم و رانندگان برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های شهرستان می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و شماره‌تلفن ۰۶۶۳۲۲۲۲۲۸۲ حاصل کنند.

کد خبر 6095894

دیگر خبرها

  • (ویدیو) لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه