Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرغم انتشار خبرهای ضدونقیض مبنی بر اینکه مردی که چند روز پیش مقابل شهرداری تهران خودسوزی کرده بود، درگذشته، برادر او این خبر را تکذیب کرد.

اخبار اجتماعی/ فردی که هفته پیش مقابل شهرداری تهران خودسوزی کرده بود، درحالی در بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری بستری است که از صبح امروز خبرهایی ضد و نقیض درباره وضعیت او منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برادر این فرد، در گفتگو با ایلنا، درگذشت او را تکذیب کرد و آن را جوسازی خواند.

این در حالی‌ست که شهربانو امانی هم در گفتگو با ایلنا، به نقل از حمیدرضا چوبینه (مدیرعامل شرکت شهر سالم) و نماینده تام‌الاختیار شهردار تهران برای پیگیری این حادثه، درگذشت این فرد را تائید کرده و گفت: فردی که مقابل شهرداری تهران خودسوزی کرده بود 4 صبح امروز به دلیل ایست قلبی فوت کرد.

با این‌وجود؛ تاکنون هیچیک از اعضای شورای شهر تهران و نیز مسئولان بیمارستان شهید مطهری حاضر به پاسخگویی و تائید یا رد این خبر نشده‌اند.

هفته پیش یک مرد درحالی‌که فرزند، همسر و برادرش نیز همراه وی بودند، خودش را جلوی شهرداری تهران به آتش کشید. مجید فراهانی چند روز پیش با عیادت از او، از حال نامساعدش خبر داده و گفته بود حال مصدوم با ۶۹ درصد سوختگی عمیق خوب نیست و سوختگی به ریه او رسیده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره پرواز تیم ملی فوتسال به تایلند

به گزارش ورزش سه، در حالی که قرار بود تیم ملی فوتسال ساعت 18:30 امروز ( یک‌شنبه ) ایران را به مقصد بانکوک ترک کنند و چهار روز پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا و نخستین بازی مقابل افغانستان در این کشور تمرینات خود را پیگیری کنند، اما با توجه به شرایط ویژه ایران و لغو تمامی پروازها اعزام شاگردان شمسایی به تعویق افتاده است و تا به این لحظه مشخص نیست که کاروان تیم ملی در چه زمانی راهی بانکوک خواهند شد

با این وجود مقامات فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا پرواز دیگری برای سفر ملی‌پوشان به تایلند فراهم سازند.

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از روز چهارشنبه 29 فروردین در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال ایران 30 فروردین در اولین جدال خود به مصاف تیم ملی افغانستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • معمای حیاتی تلسکوپ جیمزوب حل شد
  • مقابل هرگونه تخلف برای حفظ باغات شیراز می‌ایستیم
  • پرواز فردای تیم ملی فوتسال به دبی در هاله‌ای از ابهام!
  • ابهام درباره پرواز تیم ملی فوتسال به تایلند
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • باخت لیموندیس شیراز مقابل شهرداری گرگان
  • فروش سهام سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام
  • خودسوزی یک مرد در میدان انقلاب
  • ابهام در پاسخ ایران بلای جان صهیونیست‌ها!
  • خودسوزی یک مرد در میدان انقلاب تهران