Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جوانان جهان و بزرگسالان آسیا با بیان اینکه ۲۰ سال است منتظر حضور در رقابت های قهرمانی جهان است تاکید کرد: از شورای فنی می‌خواهم به من اعتماد کنند و قول می‌دهم جواب این اعتماد را به بهترین شکل بدهم.

محمدجواد ابراهیمی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود در آستانه معرفی نفرات تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی مجارستان اظهار کرد: خدا را شکر در بهترین شرایط ممکن هستم و به لحاظ روحی و بدنی شرایط بسیار خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه بسیار زیادی برای حضور در مسابقات جهانی و کسب مدال خوشرنگ برای کشورم دارم. امیدوارم کادر فنی تیم ملی و شورای فنی این فرصت را به من بدهند تا به آرزو  و هدف بزرگی که در سر دارم برسم.

دارنده مدال های طلای جوانان جهان و بزرگسالان آسیا افزود: یکسال تمام زحمت کشیدم و فرآیند را به طور کامل طی کردم. هر کجا که کادر فنی صلاح دانست با افتخار کشتی گرفتم چرا که هدفم حضور در رقابت های جهانی مجارستان و کسب خوشرنگ‌ترین مدال بود. الان هم خیلی سرحالم و از انگیزه بسیار بالایی برخوردارم تا در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی و شورای فنی برای کشورم افتخارآفرینی کنم. هر تصمیمی برای من بگیرند تابع دستورم و مثل یک سرباز آماده‌ام هر کجا که صلاح بدانند به میدان بروم.

وی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد با توجه به کسب نتایج خوب در تورنمنت‌های خارجی و قهرمانی در انتخابی تیم ملی قطعا یکی از مهمترین گزینه‌ها برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان است،گفت: از شورای فنی خواهش می‌کنم فقط یکبار به من اعتماد کنند و مطمئن باشند که جواب اعتمادشان را به بهترین شکل می‌دهم و سربلند خواهم شد. طی یکسال اخیر ابتدا در رقابت‌های استانی در بابل ۶ کشتی گرفتم و توانستم به عنوان قهرمانی برسم. سپس در رقابت‌های کشوری در خرم‌آباد همه مدعیان را بردم و اول شدم. بعد از ان در جام تختی همه را بردم و بعد در رقابت‌های قهرمانی آسیا قهرمان شدم. بعد از آن هم در مرحله نخست انتخابی تیم ملی که با حضور همه مدعیان برگزار شد شرکت کردم و بر سکوی نخست ایستادم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در مرحله آخر انتخابی تیم ملی هم کاملا آماده بودم کشتی بگیرم اما شورای فنی اعلام کرد دیگر نیازی نیست در مرحله نهایی حاضر شوم من هم گفتم چشم. بعد از آن در رقابت‌های جایزه بزرگ گرجستان کشتی گرفتم و به عنوان نایب قهرمانی رسیدم و سپس در جام یاشاردوغو قهرمان شدم. الان هم تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی و با زحمات آن‌ها پشت سر گذاشته‌ام و انگیزه زیادی دارم تا به مدال جهانی برسم. امیدوارم این فرصت را به من بدهند و بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم و مزد زحماتم را بگیرم.

آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران افزود: طی کمتر از یکسال اخیر در میادین داخلی و خارجی ۴۰ مرتبه کشتی گرفتم و با وجود فشار تمرینات خدا را شکر از همه آن‌ها سربلند بیرون آمدم. همه این زجر و سختی‌ها را تحمل کردم تا افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی نصیبم شود و به حقم در کشتی برسم.

ابراهیمی که طی ماه‌های اخیر دو مرتبه برابر علیرضا کریمی گزینه جدی این وزن در تورنمنت‌های گرجستان و یاشاردوغو ترکیه پیروز شده است، در پایان گفت: به شورا و کادر فنی تیم ملی قول می‌دهم در جهانی مجارستان بهترین مدال را برای ایران بگیرم و صد در صد روی سکو خواهم رفت. طی یکسال اخیر در وزن ۹۲ کیلوگرم همه مدعیان را شکست دادم و آماده‌ام اینبار در رقابت‌های جهانی با رفع ایراداتی که کادر فنی بر روی آن‌ها تاکید داشته بهترین نتیجه را بگیرم. ۲۰ سال زحمت کشیدم و در همه این مدت منتظر رسیدن به مدال جهانی بودم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شورای فنی کشتی آزاد علیرضا کریمی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد محمدجواد ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت

نایب‌قهرمان کشتی فرنگی آسیا می‌گوید که ابتدای مبارزه فینالش با حریف ژاپنی آسیب دیده اما تعصب ایرانی‌اش اجازه نداده میدان را ترک کند و تا آخرین لحظه هم برای بردن جنگیده است. - اخبار ورزشی -

محمدرضا رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به مصدومیتش در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: در کشتی فینال آسیب دیدم. بعد از بازگشت از مسابقات MRI دادم و تشخیص، پارگی همسترینگ بود. چند هفته باید فیزیوتراپی کنم و بعد از آن دوباره تمریناتم را شروع خواهم کرد.

وی درباره اینکه آیا این آسیب‌دیدگی در شکست 9 بر 5 او مقابل حریف ژاپنی در فینال تاثیر داشت؟ گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم. به هرحال آسیب دیدم، همان ابتدای کشتی هم پایم آسیب دید اما تعصب ایرانی‌ام اجازه نداد میدان را ترک کنم و همه تلاشم را کردم که این کشتی با برد همراه شود اما نشد. تا لحظه آخر جنگیدم که با کسب مدال طلا کارم تمام شود.

رستمی در خصوص اینکه به دلیل رضایتبخش نبودن عملکردش در قهرمانی آسیا به اردوی جدید تیم ملی دعوت نشده، خاطرنشان کرد: هیچ کشتی‌گیری نمی‌خواهد ببازد. من هم می‌خواستم با برد کشتی را تمام کنم اما نشد. خودم هم راضی نبودم.

دارنده مدال برنز جوانان جهان در سال 2019 درمورد اینکه چقدر شانس حضور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی را برای خود قائل است، گفت: نمی‌دانم نظر کادر فنی چیست اما تلاش می‌کنم و امیدوار هستم که در ادامه مسیر بتوانم اعتماد کادر فنی را جلب کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد