Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ علی‌رضا رشیدیان گفت: باید دستگاه‌های مربوطه با رصد بازار نسبت به‌شناسایی محتکران و اخلالگران بازار و برخورد قاطع و بی‌رحمانه با آنان اقدام کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: در این رابطه معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی و سایر دستگاهی ذی‌ربط در این رابطه به‌صورت گسترده وارد عمل شده و اقدام مؤثر و قاطعی را در این رابطه و مدیریت بازار انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه هیچ موردی از کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و تمامی اقلام به‌وفور موجود است؛ اظهار کرد: عده‌ای با فرصت‌طلبی و سودجویی تلاش می‌کنند از فضای روانی موجود با ایجاد کمبود‌های مصنوعی و جمع‌آوری و احتکار کالا‌ها و اخلال در بازار به‌نفع خود بهره برند که باید به‌شدت با آنان برخورد شود.

رشیدیان با تاکید بر اینکه اقلام مختلف کالا‌های اساسی نیز تامین شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم؛ افزود: عمده این کالا‌ها برای نیاز بیش از یک سال استان ذخیره‌سازی شده است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه گوشت قرمز و مرغ نیز شرایط خوبی داریم و در عین ذخیره مناسب این اقلام وضعیت تولید در استان هم با سیاست‌های اعمال شده شرایط متعادلی دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران

علی محمد لطفی مسئول واحد حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از شناسایی ۵۶۲۷ مورد تخلف در حریم راه‌های این استان توسط گشت صیانت از حریم در فروردین ماه امسال خبر داد.

او افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران به صورت مستمر توسط گشت‌های راهداری شناسایی می‌شوند که در فروردین ماه سال جاری، ۱۰۵ مورد برخورد با دستفروشان حاشیه راه، ۳۷۰ مورد جمع آوری تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز، ۱۴ مورد انسداد راه دسترسی غیرمجاز و ۵۸ مورد برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز صورت پذیرفت.

لطفی گفت: به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهائی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

او با بیان این که درصورت عدم برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، افزود: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم استانی و ملی بوده که می‌بایست تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

مسئول حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها تاکید کرد و گفت: مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده