Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@17:28:10 GMT

توقیف محموله۳میلیارد ریالی قاچاق در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۶۱۵۴

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: یک دستگاه گریدر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان رومشکان توقیف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدمهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف گریدر قاچاق در رومشکان خبر داد و اظهار داشت: یک دستگاه گریدر قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان رومشکان توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان در اجرای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و ارز با ایجاد تور ایست و بازرسی در حین کنترل محور غرب و جنوب کشور یک دستگاه تریلر کشنده که حامل یک دستگاه گریدر قاچاق بود را با هماهنگی مقام قضایی توقیف کردند.   فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: راننده تریلر که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود به همراه دو نفر همدست دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجعه ذیصلاح معرفی شدند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی