Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سی بی اس، کالیفرنیا هم اکنون با حدود دوازده آتش سوزی گسترده دسته و پنجه نرم می‌کند. سازمان آتش نشانی ایالتی کالیفرنیا موسوم به کال فایر اعلام کرد در وسط فصل پر از حوادث آتش سوزی با کمبود بودجه مواجه شده است. از جمله چالش های فوری، آتش سوزی دلتا Delta Fire در شمال کالیفرنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانندگان بزرگراه میان‌ ایالتی 5 در شمال کالیفرنیا، در این هفته در مواجهه با حادثه آتش سوزی در دو طرف این بزرگراه شدیدا وحشت زده شدند. آتش سوزی دلتا از زمان شروع در روز چهارشنبه در نزدیکی شهر شاستا لیک Lake Shasta حدود 58 مایل مربع را به خاکستر تبدیل کرده است.

در حال حاضر، حدود 45 مایل از بزرگراه میان‌ ایالتی از هر دو جهت بسته شده است و رانندگان مجبورند از مسیر کوهستانی 100 مایلی و پر ترافیک عبور کنند. این مشکل بزرگی برای کامیون های حامل مواد فاسدشدنی است.

این ایالت امسال شاهد پنج هزار و 491 آتش سوزی بوده است که حدود 600 هزار هکتار را خاکستر کرده است. سازمان آتش نشانی ایالتی اعلام کرد تقریبا هیچ بودجه‌ای ندارد و 432 میلیون دلار برای خاموش کردن آتش از ماه اوت صرف کرده است و این در حالیست که فصل آتش سوزی تازه آغاز شده است.

این سازمان فقط 11 میلیون دلار دیگر از بودجه سالانه خود را در اختیار دارد و به احتمال زیاد برای مبارزه با آتش سوزی در بقیه سال به 234 میلیون دلار دیگر نیاز دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا