Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اختصاص ۱۱ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری آمل خبرداد و گفت: وجود مالکان وشاکیان حقوقی برای ورزشگاه آمل که باعث توقف چند باره این ورزشگاه دراین مدت بوده که پس از ۲۵ سال مشکلات حقوقی این ورزشگاه نیز با تعامل با شاکیان ومالکان برطرف وتوافق کامل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیمانکار جدید ورزشگاه آمل نیز انتخاب و بزودی تجهیز کارگاه خواهد کرد، افزود: تا دو سال آینده ورزشگاه نیمه کاره شهیدچمران آمل تکمیل وبهره برداری شود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندرانی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٢٨۵ مدال طلا، نقره وبرنز از مسابقات جهانی، آسیایی وبین المللی کسب کند، گفت: ازاین نظر مازندران توانسته رکورد جدیدی را درکسب مدال‌ها که دراختیار داشته از آن خود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بر توجه مدیران کشوری در اختصاص وتوزیع اعتبار‌ها وتکمیل زیرساخت‌های ورزشی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ ر

اختصاص میلیاردی برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری آمل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری شهر شاهدیه در حوزه میراث فرهنگی گفت: شهر شاهدیه با توجه به ویژگی‌های منحصر بفردی که از نظر میراث فرهنگی، ابنیه تاریخی تپه‌های بسیار زیبا باغات انار ویژه‌ای دارد که، یک مجموعه کاملی از جاذبه‌های میراث فرهنگی و گردشگری است.


رستگاری با اشاره به نیاز شاهدیه در معرفی بیشتر به هموطنان برای توسعه پایدار گردشگری گفت: در این راستا در چند سال گذشته مجموعه شهردای و شورای اسلامی شهر شاهدیه همت کرده و برای بازسازی معابر به شکل سنتی، احیای بافت تاریخی و باغات گام‌های بسیار موثری را برداشته اند.


وی در ادامه افزود: در سال جاری نیز چهار طرح ارزشمند در محدوده مرکزی بافت تاریخی شاهدیه توسط شهرداری با اعتبار بیش از صد وبیست میلیار ریال در حال اجرا است.


رستگاری گفت: کارگاه خشت زنی کف و بدنه سازی و احیای باغات از جمله این اقدامات است که قطعا برای توسعه پایدار گردشگری شهر شاهدیه موثر است.

دیگر خبرها

  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • غرق شدن کودک تسوجی در استخر