Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@12:04:25 GMT

ترامپ برای ساخت دیوار با مکزیک دست به دامان ارتش شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۷۰۲۴

خرداد:«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در نظر دارد برای ساختن دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک، از منابع نظامی استفاده کند.
به گزارش خرداد و به نقل از افکار نیوز:بر اساس این خبر، در صورتی که کنگره بودجه لازم برای ساخت این دیوار را تأمین نکند، ترامپ از منابع سازمان امنیت ملی آمریکا یا ارتش این کشور برای ساخت این دیوار استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که ساخت این دیوار بودجه ای تقریبا 25 میلیارد دلاری نیاز دارد ترامپ به دیلی میل گفته که مدل قدیمی تأمین بودجه ساخت این دیوار از طریق کنگره است اما اگر مجبور شوم گزینه های دیگری هم دارم.
دیلی میل گزارش داده که به نظر نمی رسد با توجه به تلاش های حزب دموکرات و برخی جمهوری خواهان در کنگره، این نهاد با تأمین بودجه برای ساخت دیوار مورد نظر ترامپ موافقت کند اما تأمین بودجه ساخت آن از طریق پنتاگون برگ برنده ای است که ترامپ تاکنون آن را عیان نکرده بود.
 
 هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید.     yektanet.com کلمات کلیدی: امنیت ملی  پنتاگون  مکزیک  ترامپ
 برای دریافت آخرین اخبار در کانال افکار نیوز عضو شویدمطالب پیشنهادیپیشنهاد شگفت انگیز امروز دیجیکالا،گوشت کوب برقی!
ادوپرفیوم زنانه دیوید یورمن فقط 65هزار تومان!
ماشین اصلاح پاناسونیک درشگفتانه امروز دیجیکالا!
مجموعه سه عددی چمدان در حراج 62% دیجیکالا!
کیف دستی زنانه فقط 39هزار تومان در دیجیکالا!(فقط امروز)
پاسخ منفی ستاره سابق هالیوود به پیشنهاد ازدواج با ملی‌پوش فرانسه

 وبگردیهمه چیز درباره پدر آقازاده معروف! همه چیز درباره پدر آقازاده معروف!لاکچری گردی آناشید حسینی ؛ عروس سفیر ایران لاکچری گردی آناشید حسینی ؛ عروس سفیر ایرانحاشیه های ساشا سبحانی تمامی ندارد! حاشیه های ساشا سبحانی تمامی ندارد!گشتی در بین آقازاده های لاکچری با ژن های خوب! گشتی در بین آقازاده های لاکچری با ژن های خوب! دیگر رسانه‌هادانلود آلبوم ابراهیم از محسن چاوشی دانلود آلبوم ابراهیم از محسن چاوشیبا دوبلور لهجه مشهدی کلیپ‌های فضای مجازی بیشتر آشنا بشید+عکس با دوبلور لهجه مشهدی کلیپ‌های فضای مجازی…خبری خوش برای علاقمندان به «کلاه قرمزی» خبری خوش برای علاقمندان به «کلاه قرمزی»چهره متفاوت و عجب خانم بازیگر+عکس چهره متفاوت و عجب خانم بازیگر+عکسرقابت جهانبخش و ۶ گزینه دیگر برای جانشینی محرز در لسترسیتی رقابت جهانبخش و ۶ گزینه دیگر برای جانشینی…ورژن جدید فیلم «ماموریت غیرممکن» در ایران ورژن جدید فیلم «ماموریت غیرممکن» در ایرانتهمینه میلانی به روسیه می‌رود! تهمینه میلانی به روسیه می‌رود!خواهران قاتل دستگیر شدند خواهران قاتل دستگیر شدنداخبار مرتبطتوئیت جدید ترامپ در مورد مکزیک +عکسمقامات پیشین وزارت خارجه و دفاع آمریکا علیه ترامپ متحد شدندناکامی دیگر برای ترامپتکرار یاوه‌گویی‌های ترامپ: از شر توافق هسته‌ای ایران راحت شدیم!اختلاف نظر شدید در سیاست خارجی دولت ترامپارسال نظر
نام
Email
متن پیام
برچسب ها: آمریکا ، ترامپ ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، ایالات متحده ، ایالات متحده آمریکا ، احبار آمریکا ، اخبار ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: آمریکا ترامپ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ایالات متحده ایالات متحده آمریکا اخبار ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند

شبکه خبری «بلومبرگ» گزارش داد، دستیاران اقتصادی دونالد ترامپ به دنبال گزینه‌هایی برای جلوگیری از دور شدن کشورها از دلار هستند زیرا آمریکا با چالش فزاینده‌ای از سوی بازارهای نوظهور، از جمله کشورهای بریکس مواجه است.

به گزارش ایسنا، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر و تیمش، در حال بحث در مورد اعمال جریمه‌هایی علیه متحدان و مخالفانی هستند که به دنبال دور کردن تجارت خود از دلار آمریکا به ارزهای دیگر هستند. این رسانه به نقل از افراد آشنا گزارش داد، این گزینه‌ها می‌تواند شامل کنترل صادرات، جریمه‌های دستکاری ارز و تعرفه باشد.

گرایش جهانی به استفاده از ارزهای ملی در تجارت به جای دلار، پس از قطع ارتباط روسیه از سیستم مالی غرب و مسدود شدن ذخایر خارجی آن در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان بخشی از تحریم‌های مرتبط با اوکراین، شتاب قابل توجهی پیدا کرد.

کارشناسان مالی هشدار داده‌اند که لایحه‌ای با مقرراتی که به آمریکا اجازه مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه را می‌دهد، که بایدن روز چهارشنبه آن را امضا کرد، می‌تواند باعث دلارزدایی شود. قانون موسوم به REPO، که در بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری به کی‌یف گنجانده شده بود، به رئیس‌جمهور ایالات متحده اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دولتی روسیه را که در بانک‌های آمریکایی نگهداری می‌شود، مصادره کند.

به گزارش بلومبرگ، ترامپ خطاب به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داده که «شما دلار را به‌عنوان استاندارد از دست خواهید داد. این مانند شکست خوردن در بزرگ‌ترین جنگی است که تا به حال باخته‌ایم.» به گزارش این رسانه، مشاوران اقتصادی ترامپ و تیم مبارزات انتخاباتی او به طور خاص محدود کردن تلاش‌های دلارزدایی توسط کشورهای بریکس را در نظر گرفته‌اند.

این گروه که اخیرا گسترش یافته و اکنون شامل برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی، اتیوپی، ایران، مصر است، استفاده از ارزهای ملی را در تجارت متقابل تقویت می‌کند. بریکس حتی از احتمال معرفی ارز تک نرخی جدید در سال‌های آینده خبر داده است.

به گزارش راشا تودی، ترامپ بارها گفته است که می‌خواهد دلار ارز ذخیره جهانی باقی بماند.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در ماه مارس به سی‌ان‌بی‌سی گفت: «از زمانی که کشورها به دلار بها نمی‌دهند، متنفرم. من به کشورها اجازه نمی‌دهم دلار را دور بزنند، زیرا زمانی که ما این استاندارد را از دست بدهیم، مانند از دست دادن یک جنگ انقلابی خواهد بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند