Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@16:31:58 GMT

ماجرای کری خوانی فایتر ایرانی برای حریف لهستانی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۷۰۳۶

امیر علی‌اکبری در خصوص مبارزه شب گذشته خود با فایتر لهستانی اظهار داشت: یک مبارزه بسیار سخت با دنیل اوملیاژک داشتم و از قبل هم پیش‌بینی می‌کردم که مبارزه ما ۳ راند طول بکشد. به هر حال یک دیدار سخت بود که خداراشکر توانستم پیروز شوم.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد عده‌ای قصد دارند او را در سازمان ACB بازنده کنند، گفت: در مبارزه شب گذشته‌ام این موضوع را حس کردم، اما چاره‌ای نیست و باید با همین فرمان جلو بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من کار خودم را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم اجازه ندهم کار به داوری بکشد.

قهرمان MMA جهان در پاسخ به این سوال که چه مشکلی با واخائف دارنده کمربند قهرمانی جهان دارد، اظهار داشت: حدود ۵، ۶ ماهی است که با این فایتر مشکل دارم و دوست دارم مبارزه بعدی من با او باشد. او عادت به کٌری خواندن دارد که این مسائل در ورزش ما طبیعی است و مبارزه را جذاب‌تر می‌کند.

علی اکبری در خصوص اینکه آیا پس از مبارزه شب گذشته دچار آسیب دیدگی شده است، گفت: مبارزه سختی بود و از ناحیه پا و دنده آسیب سختی دیدم، اما خدا را شکر شکستگی در کار نبود. پس از این مبارزه عکسی از خودم در صفحه شخصی‌ام منتشر کردم تا برخی‌ها فکر نکنند مبارزه کردن در ورزش ما به این سادگی‌ها است.

امیر علی اکبری پس از نایب قهرمانی در رقابت‌های MMA جهان در این رشته نامی برای خود دست و پا کرد و در سازمان UFC چندین پیروی بدست آرود. علی اکبری چندی پیش قرارداد جدیدی با سازمان ACB امضا کرد و تا به حال دو مبارزه  خود را با پیروی پشت سر گذاشته است. تفاوت اصلی میان این دو سازمان این است که در UFC  مسابقات داخل رینگ است اما در ACB تمام مبارزات در قفس انجام می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جهان آسیب دیدگی شکر امیر علی اکبری فایتر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تا پیش از این رکورد سنگین‌ترین مشت در اختیار الکس پریرا، قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد بود که مشت او ۱۹۱ هزار و ۷۹۶ واحد PI قدرت داشت (واحد قراردادی تعیین شده از سوی مؤسسه عملکرد UFC برای سنجش میزان قدرت ضربات مشت) و پیشتر از او هم فرانسیس انگانو مبارز کامرونی UFC با مشتی به قدرت ۱۲۹ هزار و ۱۶۱ واحد رکورددار بود که در زمان ثبت آن رکورد در سال ۲۰۱۷ دانا وایت، رئیس مسابقات UFC قدرت مشت او معادل ۹۶ اسب بخار یا هم اندازه نیروی وارد شده از فرود یک چکش ۵ کیلویی از بالای سر انسان دانست.

ادی هال بریتانیایی اکنون رکوردی جدید را به ثبت رسانده و مشتی به دستگاه مخصوص سنجش قدرت ضربات وارد کرد که ۲۰۸ هزار و ۹۰۱ واحد PI قدرت داشت. او در روزهایی موفق به ثبت رکوردی جدید برای سنگین‌ترین مشت تاریخ شد که در حال آماده کرده خود برای یک مبارزه ۴ جانبه MMA در قطر است. هال ۳۶ ساله سال ۲۰۲۲ برای مدت کوتاهی وارد عرصه بوکس شد اما پس از مغلوب شدن برابر هفتور بیورنسن ۳۵ ساله در یک مبارزه نمایشی، به مبارزات UFC رو آورد و در کنار تام آسپینال، قهرمان سنگین وزن این رشته شروع به تمرین کرد.

کد خبر 847272 منبع: تسنیم برچسب‌ها مردان مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو