Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:47:32 GMT

22 ورزشگاه 15 هزار نفری در کشور به بهره برداری رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۷۰۳۸

22 ورزشگاه 15 هزار نفری در کشور به بهره برداری رسیده است

به گزارش ایرنا ، مسعود سلطانی فر روز یکشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه 5 هزار نفری ورامین در جمع خبرنگاران افزود: وزارت ورزش و جوانان به مردم قول داده است که در آستانه فجر چهلم و حد فاصل هفته دولت تا دهه مبارک فجر ، هر 2 هفته یک پروژه ورزشی در حوزه ورزش قهرمانی افتتاح کند.
وی اظهارداشت: به منظور دست یابی به این هدف از 45 ورزشگاه 5 هزار نفری عملیات اجرایی 30 مورد آغاز شده و 12 ورزشگاه به بهره برداری رسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در حوزه ورزشگاه های 15 هزار نفری نیز از مجموع 25 مورد ، 22 ورزشگاه به بهره بردارسیده و طی یک سال و نیم آینده مابقی آنها که از امکانات سخت افزاری مناسبی در رشته های مختلف فوتبال و رشته های میدانی برخوردارند ، به بهره برداری خواهد رسید.
سلطانی فریادآورشد: فاز نخست ورزشگاه 5 هزار نفری ورامین شامل زمین چمن ، رختکن ، تأمین نور و جایگاه برای یک هزار نفر تماشاچی است که به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: در برنامه فجر چهلم وزارت ورزش و جوانان ، ورزشگاه 5 هزار نفری اسلامشهر ، خوزستان ، پیست دو و میدانی کرمان به کوری چشم دشمنان اسلام و حمایت مردم افتتاح می شود.
وزیر ورزش و جوانان از اتمام پروژه پیست دوچرخه سواری رشت و ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه و زنجان خبر داد.
وی سرانه ورزشی شهرستان ورامین را با 25 سانتی متر مربع اعلام کرد که بهره برداری از این ورزشگاه به 75 سانتی متر مربع افزایش خواهد یافت.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اسلامشهر دوچرخه سواری فوتبال وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است

شجاعی گفت: برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از طریق رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول‌پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ را دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: این فرودگاه گ جزو نزدیک به ۳۰ فرودگاه کشور دارای مرز هوایی و پرواز بین‌المللی است و اولین پرواز بین‌المللی به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه سمنان با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی