Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج، داود بهادری به عنوان سرپرست روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز در جلسه شورای معاونین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و با حکم حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی، داود بهادری به عنوان سرپرست روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این قاسم حبیب‌زاده با حفظ سمت معاون سیاسی بسیج این مسئولیت را بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان بسیج معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی بهداشتی بیش از ۳ هزار مرکز غرب اهواز در طرح ملی بسیج سلامت نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امراله مردانی گفت: با آغاز بسیج ملی سلامت نوروزی از ۱۵ اسفندماه، ۴۰ کارشناس و کاردان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز کار نظارت بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی را از ۸ صبح تا ۲۰ و در صورت لزوم تا ساعت ۲۴ انجام می‌دهند.

 

وی افزود: شهر اهواز در نوروز، پذیرای مهمانان نوروزی از جمله کاروان راهیان نور است؛ بنابراین تأمین، حفظ و ارتقای سلامت عمومی و پیشگیری از بیماری‌های منتقله از عوامل محیطی به ویژه بیماری‌های منتقله از آب و غذا از وظایف اصلی بهداشت است.

 

مردانی ادامه داد: در این زمینه ۲۱ تیم به صورت روزانه صبح و ۵ تیم در نوبت عصر بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی مانند رستوران‌ها، قنادی‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها، اماکن عمومی مانند فرودگاه‌ها، پایانه‌های مسافربری، بازارها، پاساژها، مراکز و اماکن اقامتی و تفریحی و مساجد و رستوران‌های در مسیر راه‌ها، نظارت دارند.

 

سرپرست مرمز بهداشت غرب اهواز اضافه کرد: همچنین کیفیت عرضه مواد غذایی و آب مصرفی و رعایت موازین و معیار‌های بهداشتی در ترمینال‌های مسافربری، ایستگاه‌های راه‌آهن، اتوبوس‌ها و قطار‌های مسافربری، نظافت عمومی سرویس‌های بهداشتی و جایگاه‌های اسکان موقت مسافران نوروزی بررسی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اجرا می‌شود، می‌گوید: از زمان آغاز اجرای برنامه تاکنون ۳ هزار و ۶۲۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع و اماکن، یک هزار و ۷۴۸ مورد کلرسنجی، ۱۷۵ نمونه‌برداری از آب، ۱۱۸ نمونه‌برداری از نان و غذا و ۳ هزار و ۶۳۰ مورد سنجش پرتال انجام شده است.

 

مردانی افزود: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۱۶۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شده و ۳۵۷ اخطاریه آنی نیز صادر و ۴۳ مورد پلمب انجام شده است که ۳۶ مورد از این تعداد به مقام قضایی ارجاع داده شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • نقش مؤثر روابط عمومی‌های صنعت گاز در به ثمر رسیدن مأموریت‌های سازمان
  • هشدار دامپزشکی خوزستان به بهره‌برداران حوزه دام و طیور
  • بازرسی بهداشتی بیش از ۳ هزار مرکز غرب اهواز در طرح ملی بسیج سلامت نوروزی
  • درخشش شرکت توزیع نیروی برق فارس در ارزیابی شرکت توانیر
  • دیدار سرپرست وزارت حج و اوقاف طالبان با مفتی اعظم ازبکستان
  • سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد
  • خداحافظی با تهیه کننده پیشکسوت رادیو
  • تمام دستگاه‌های اجرایی برای مناسب‌سازی اماکن عمومی استان بوشهر بسیج شوند
  • استقبال حکومت سرپرست افغانستان از تمدید مأموریت یوناما