Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو قول مدال طلای بازی‌های آسیایی 2022 را در رشته واترپلو داد. او همچنین گفت: الکساندر چیریچ درخواست افزایش مبلغ قرارداد ندارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، از صبح امروز (یکشنبه‌) 18 شهریور ماه 1397 نشست خبری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا با حضور محسن رضوانی، رییس فدراسیون ، علی آبادی نایب رییس فدراسیون و فتاحیان دبیر فدراسیون برگزار شد که رضوانی در خصوص عملکرد و نتایج تیم‌ ‌ملی واترپلو، توضیح داد: ابتدا جا دارد از حضور الکساندر چیریچ  که انسان بزرگی است تشکر کنم و برای حضور او در تیم ملی خدا را شکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مرد با اخلاق و جوانی است که می‌تواند در آینده ای نه چندان دور به یکی از افراد بزرگ ورزش واترپلو در جهان تبدیل شود. در خصوص عملکرد تیم‌ ‌ملی واترپلو همه چیز مشخص بود و این مدال برنز نشان از توانایی‌های بالای چیریچ و پیشرفت واترپلوی ایران با حضور او  بوده است.

او در خصوص پاداش سرمربی تیم‌ ‌ملی واترپلو نیز، توضیح داد: جلسه‌ای با الکساندر چیریچ داشتم تا نظر او را در خصوص ادامه‌ قرارداد و پاداشش جویا شوم که خوشحالم او شرایط ایران  و فدراسیون را به خوبی درک کرده است و می‌تواند برای آینده ما مثمرثمر باشد. وقتی که از او شرایط تمدید قرارداد را سوال کردم، بدون فکر گفت‌ "من نمی‌خواهم مبلغ  قراردادم را افزایش دهید، اما باید قول دهید که در رده‌های پایه از مربیان خوب استفاده کنید." جا دارد از چیریچ در این جا تشکر کنم و به او قول می‌دهم که در رده‌های پایه طبق قولی که به او داده‌ایم از مربیان خارجی استفاده کنیم. او شرایط را درک می‌کند و با خواست خود قراردادش را افزایش نمی‌دهد، یعنی او فرد بزرگی است که کشف شد.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به این که قول مدال طلای بازی‌های آسیایی را در چهار سال آینده، می‌دهد، در این باره توضیح داد: ما اگر بتوانیم برنامه‌ریزی های خود را به همین منوال ادامه‌ دهیم مطمئنا واترپلوی ما ظرفیت حضور در  بین 14 تیم برتر دنیا را دارد و در آسیا نیز می‌تواند به مدال طلا برسد. واترپلو شانس این را دارد که مسیر والیبال را در پیش بگیرد. البته برای ورودی المپیک کار سختی پیش رو داریم ولی هیچ چیز دور از انتظار نیست، چرا که روند واترپلو امیدوار کننده است.

رضوانی در خصوص پیشرفت تیم‌های  ملی شنای ایران نیز، خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر سطح شنای ما در رده بزرگسالان  همین اندازه است و برای این که بتوانیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم، باید از مربیان خارجی استفاده کنیم. شنا مهم‌ترین رشته ما است، اما ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا یکی از سه رشته فدراسیون که امکان کسب مدال بیشتری در آن وجود دارد را حمایت کنیم.  در این میان واترپلو شانس بیشتری برای کسب مدال داشت  که به همین دلیل تمرکزها روی آماده سازی این تیم بیشتر بود. می‌خواهم این طور بگویم که ما بین شنا، شیرجه و واترپلو تبعیضی قائل نیستیم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا سه رشته تحت پوشش فدراسیون مان را به سمت پیشرفت حرکت دهیم.

ادامه‌ دارد.....

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام محسن رضوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا

بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود که طی ۲۱ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران ۲,۹ تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901221

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد