Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@09:52:15 GMT

کیفر خواست علی کریمی صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۷۵۴۳

کیفر خواست علی کریمی صادر شد

به گزارش پارس نیوز، پس از مناظره جنجالی علی کریمی و محمدرضا ساکت، دبیرکلفدراسیون فوتبال در برنامه ۹۰، پیشکسوت فوتبال کشورمان و بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، استیل آذین و شالکه آلمان، صحبت‌هایی مبنی بر وجود برخی پول‌های فدراسیون فوتبال، پاداش‌های فیفا و ... در حساب هوشنگ مقدس، تاجر ایرانی حاضر در امارات انجام داد که سپس مقدس اعلام کرد از علی کریمی شکایت و تا پایان این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس با هوشنگ مقدس تماس گرفتیم و او در گفتگو با خبرنگاران در این باره بیان کرد: شکایت من از علی کریمی در حال پیگیری کار‌های قانونی است و دادسرا کیفر خواست را صادر کرده و صددرصد تا آخر پیگیر این موضوع هستم و عقب کشی نمی‌کنم.

او افزود: علی کریمی مدعی شده بود که من از حساب شرکت‌های خارجی پول‌های فدراسیون را دریافت کردم باید این ادعا را ثابت کند، او در یک برنامه تلویزیونی به من اتهام زده و باید جوابگو باشد.

مقدس ادامه داد: تاکنون یک ریال از پول فدراسیون فوتبال یا پاداش جام جهانی به حساب واریز نشده است و ۲ بار هم به فدراسیون کمک کرده ام و نمی‌دانم چرا برخی‌ها این جو سازی‌ها و شایعات را به راه می‌اندازند. باز هم می‌گویم، شکایت از علی کریمی در حال پیگیری است و پا پس نمی‌کشم.

**هوشنگ مقدس در زمان ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال، کار‌های اجرایی را انجام می‌داد و در برخی موارد به فدراسیون کمک مالی می‌کرد. همچنین او در بحث حقوق کارلوس کی روش دخالت داشت و پول‌های فدراسیون فوتبال از طریق او به مربی پرتغالی پرداخت می‌شد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال علی کریمی دادسرا فدراسیون فوتبال علی کریمی فیفا پارس صادر کیفر خواست پارس نیوز پول های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه آزادی

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه مراسم افتتاحیه هتل جدید فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیق داشتیم امروز در مراسم پروژه هتل فوتبال در مرکز تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردیم.

او ادامه داد: این هتل با ظرفیت ۴۴ نفر به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید. با همکاری و مساعدت شهرداری تهران که خیلی زحمات خوبی کشیدند در شأن و جایگاه تیم‌های ملی ماست که بتوانند از این ظرفیت که ایجاد شده استفاده کنند. در کنار اتاق‌هایی که برای کادرفنی و بازیکنان پیش بینی شده، خدمات رفاهی مانند رستوران، آب درمانی و سایر خدمات نیز پیش بینی شده است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: همچنین کلاس‌های آموزشی که نیاز است مربیان تیم ملی برگزار کنند پیش‌بینی شده و یک مجموعه خیلی مناسب است که به سهم خودم از آقای تاج و همکاران عزیز ایشان، شهردار محترم آقای زاکانی و همکارانشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

هاشمی با اشاره به رشد زیرساخت‌های فوتبال عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های فوتبال می‌تواند به توسعه فوتبال کشور کمک کند. یک عددی را بگویم، شاید تا به امروز گفته نشده است. ما در سراسر کشور به جهت همه گیر بودن رشته فوتبال در سطح کشور و علاقه مندی جوانان نسبت به این رشته، بیشترین هیات ورزشی در کل کشور بین فدراسیون‌ها متعلق به فدراسیون فوتبال است. یک چیزی بالغ بر ۶۹ میلیون متر مربع فضایی است که در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دارد که ۲۰ میلیون متر مربع آن مساحت فضای مفید است که خود بازیکنان از آن استفاده می‌کنند. حدود ۵۲۷۹ زمین فوتبال چمن مصنوعی و طبیعی در اختیار فوتبال کشور است و خدمت رسانی می‌کنند.

او ادامه داد: محاسبه کردیم ۴۴ درصد از اماکنی که تحت مالکیت دولت و وزارت ورزش و جوانان است، به فوتبال اختصاص یافته است. به امید خدا با برنامه ریزی‌هایی که فدراسیون انجام می‌دهد و با تلاش هیات‌ها در استان‌ها با این زیر ساختی که فراهم شده شاهد موفقیت و رشد بیش از پیش فوتبال کشورمان باشیم.

وزیر ورزش درخصوص اینکه چه زمانی وضعیت ورزشگاه آزادی درست می‌شود، گفت: از زمانی که ما آمدیم ورزشگاه آزادی یک متر خزانه چمن نداشت و الان برابر همان زمین چمن، ما خزانه داریم. شرایط چمن خوب شده، اما شاید کافی نباشد. بحث بازسازی ورزشگاه ادامه پیدا می‌کند، دولت مصمم است که بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بازسازی ورزشگاه پیش بینی کند که این اقدامات می‌تواند به بازسازی مجموعه کمک کرده و این دغدغه را برطرف کند.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • داور ژاپنی بازی ایران - ترکمنستان را سوت می‌زند
  • جریمه میلیونی شکارچی جوجه‌تیغی در نهاوند
  • پربحث‌ترین اخبار ورزش ایمنا در سال ۱۴۰۲
  • حضور تاج در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان +فیلم
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • شکست کایسری‌اسپور در وقت‌های اضافه
  • روسیه: بین ما با یوفا و فیفا دیوار چین قرار دارد!
  • اعلام سه رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال