Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@16:44:03 GMT

نظامیان انگلیسی در آلمان می مانند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۷۵۹۹

نظامیان انگلیسی در آلمان می مانند

به گزارش پارس نیوز، 

«گاوین ویلیامسون» وزیر دفاع انگلیس دستور داده است صدها نیروی نظامی این کشور برای مقابله با «تهدید روسیه» همچنان در آلمان حضور داشته باشند.

به نوشته روزنامه «تایمز»، ویلیامسون تصمیم گرفته برنامه خروج تمامی نیروهای انگلیسی از آلمان را تا سال 2020 به تعویق انداخته و تعدادی از نیروهایش را همچنان در مرکز اروپا نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است ویلیامسون در کنفرانس سالیانه حزب «محافظه‌کار» که حزب حاکم انگلیس است، به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه هشدار دهد. اخیرا رؤسای سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس به وزیر دفاع این کشور گفته‌اند خطر روسیه بعد از جنگ سرد در بالاترین حد قرار دارد.

بنابراین بر اساس برنامه وزارت دفاع انگلیس، سال آینده بیش از 200 نیروی نظامی به همراه 400 نفر از اعضای خانواده‌شان در آلمان باقی خواهند ماند.

طی ماه‌های اخیر روابط انگلیس و روسیه دچار تنش‌هایی شده است و لندن، دولت روسیه را مسئول حمله‌ای با گاز اعصاب به یک جاسوس سابق روس‌تبار در خاک انگلیس دانسته است. در مقابل روسیه این اتهام را رد کرده و خواستار تشکیل کمیته مشترک برای بررسی موضوع بوده که این درخواست با مخالفت لندن مواجه شده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آلمان انگلیس وزیر دفاع روسیه آلمان انگلیس روسیه قلب لندن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی

وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد ارتش این کشور به مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی در بخش جنوبی جبهه حمله کرده است.

به گزارش ایسنا، گزارش‌های اولیه حاکی از سه انفجار در مرکز اودسا است.

طبق گزارش راشا تودی، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تاسیسات نظامی، نیروها و تجهیزات اوکراینی مورد اصابت حملات هوایی، موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری نووستی پیش از این به نقل از نیروهای محلی گزارش داد که ارتش روسیه یک مقر اوکراینی را در مرکز شهر بندری اودسا هدف قرار داده است.

براساس آنچه تاکنون گزارش شده، سه انفجار در منطقه رخ داده که یکی از آنها در نزدیکی مقر فرماندهی اوکراین با قدرت بیشتری بوده است.

«اولگ کیپر» رئیس اداره منطقه‌ای اودسا ضمن تایید این گزارش، گفت که در این حمله از موشک بالستیک استفاده شده و دست‌کم سه نفر کشته‌ شده‌اند.

روسیه بارها تاکید کرده است که طی عملیات نظامی خود فقط مراکز نظامی اوکراینی را هدف قرار می‌دهد و هیچ اقدامی علیه زیرساخت‌های غیرنظامی انجام نمی‌دهد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن