Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از سفر به تاشکند در زمین شماره یک آزادی و زیر نظر کی‌روش برگزار شد.

 

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی فوتبال ایران امروز صبح از ساعت 10 تمرینات خود را در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 9 و 30 دقیقه به ورزشگاه آزادی آمدند.

* ملی‌پوشان ابتدا بدن‌های خود را با روپایی زدن گرم کردند تا آماده تمرین پرفشار کارلوس‌کی‌روش شوند.

* اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی همچنان از لباس آدیداس استفاده می‌کنند.

* بعد از گرم کردن دروازه‌بانان از سایر بازیکنان جدا شدند. سیدحسین حسینی، امیر عابدزاده و علیرضا بیرانوند زیر نظر مربی دروازه‌بانان تمرینات خود را آغاز کردند.

* ابتدا مربی دروازه‌بانان با ضربه زدن به توپ از فاصله نزدیک بدن‌های دروازه‌بانان را گرم کرد تا آماده بازی پرفشار شوند.

* روزبه چشمی از ابتدای تمرین به صورت اختصاصی تمرینات خود را انجام داد و مشغول دویدن دور زمین بود.

* کی‌روش زمانی که به گوشه زمین آمد با بعضی از خبرنگاران خوش و بش کرد و به آنها خسته نباشید گفت و بعد به میانه زمین آمد و با دستیاران خود گفت‌وگو کرد.

* سامان قدوس با توجه به اینکه ساعت 6 صبح به ایران آمد به دستور کارلوس کی‌روش به استراحت پرداخت تا بعد از ظهر همراه ملی‌پوشان تهران را به قصد تاشکند ترک کنند و در بازی با ازبکستان به میدان برود.

* در ادامه ملی‌پوشان به 5 گروه 4 نفره تقسیم شدند و با توجه به اینکه یک حلقه‌ای 4 نفره تشکیل دادند به ضربه سر از فاصله نزدیک تمرین می‌‌کردند. در این تمرین بعضی بازیکنان ضربه‌هایی می‌زدند که باعث شد خنده به اردوی ملی‌پوشان اضافه شود.اشکان دژاگه،مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش و میلاد محمدی از بازیکنانی بودند که با روحیه بالا تمرینات خود را پیگیری می‌کردند.

* کارلوس‌کی‌روش به سمت دروازه‌بانان رفت و عملکرد سه سنگربان تیم ملی را از نزدیک مشاهده کند. او با دقت عملکرد دروازه‌بانان را مشاهده می‌کرد.

*در تمرین دروازه‌بانان مربی تیم ملی از پشت محوطه جریمه به دروازه شوت می‌زد تا دروازه‌بانان نسبت به این توپ واکنش نشان دهند. در این تمرین علیرضا بیرانوند هم به سمت دروازه‌بانان شوت می‌زد. در این قسمت از تمرین کارلوس کی‌روش نکات مهمی را به مربی دروازه‌بانان گوشزد می‌کرد تا با دقت تمرینات خود را انجام دهند.

* بعد از سوت دستیاران کی‌روش تمرین این قسمت از ملی‌پوشان به پایان رسید و به سمت گوشه‌ای از زمین رفتند تا با خوردن آب استراحت کنند. در این صحنه کی‌روش به برخی از بازیکنان گفت با بر تن کردن کاور به میانه‌های زمین بیایند. در این لحظه دستیاران کی‌روش 4 دروازه کوچک در قسمت‌هایی از زمین مستقر کردند تا ملی‌پوشان آماده این قسمت از تمرین شوند. در این لحظه بازیکنان تیم ملی به دو تیم 5 نفره تقسیم شدند و به سمت دروازه‌های کوچک مستقر در زمین تمرین به فوتبال درون تیمی مشغول شدند که مارکار آقاجانیان تاکید می‌کرد بازیکنان با پاس‌های تک ضرب به سمت دروزاه حرکت کنند.

*در یک تیم بازیکنان کاور آبی‌رنگ ورویا غفوری، آرمین سهرابیان، مرتضی پورعلی‌گنجی، سعید عزت‌اللهی مقابل تیم سفیدرنگ که بازیکنانی شامل اشکان دژاگه، مهدی ترابی، وحید امینی، مهدی طارمی و رامین رضائیان قرار داشتند بازی کردند.در قسمت دیگر بازیکنان کاور نارنجی رنگ امید ابراهیمی، مجید حسینی، پژمان منتظری، صادق محرمی و احسان حاج‌صفی قرار داشتند و در تیم کاور مشکی‌رنگ مسعودشجاعی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، علی‌قلی‌زاده و علی کریمی، بعد از انجام این تمرین به دستور کروز ملی‌پوشان به میانه زمین آمدند و با سوت کروز استارت سریع به سمت دروازه را انجام دادند.بعد از انجام این تمرین تیم‌ها تغییر کرده و کاور آبی‌رنگ با نارنجی و تیم سفید با تیم کاور مشکی رنگ فوتبال دروازه کوچک را انجام دادند.دوباره به دستور کروز به میانه‌های زمین آمده تا استارت رفت و برگشت سریع به سمت دروازه را انجام دهند.

* سه دروازه‌بان تیم ملی که زیر نظر الکساندر لوپز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و در بعضی صحنه‌ها علیرضا بیرانوند هنگام استراحت عملکرد ملی‌پوشان را نظاره‌گر بود.

*در قسمت‌هایی از تمرین دروازه‌بان تیم ملی می‌توان به ضربه‌های بلند اشاره کرد چرا که لوپز مربی تیم ملی به میانه‌های زمین آمد تا دروازه‌بانان از سمت دروازه به سمت لوپز ضربه بلند را تمرین کند. در این لحظه کی‌روش بازیکنان را فراخواند تا به میانه‌های زمین بیایند جدال برای اینکه مشخص شود چه تیمی پیروز از بازی خارج شده، بازیکنان با هم شوخی می‌کردند در این لحظه اشکان دژاگه می‌گفت ما پیروز شدیم در صورتیکه تیم نارنجی ومشکی بیشترین برد را در بازی فوتبال دروازه کوچک داشتند. واکنش بازیکنان نسبت به این موضوع و شوخی اشکان دژاگه سوژه عکاسان ورزشی شد. در این لحظه علیرضا بیرانوند، اشکان دژاگه، علی کریمی، امیر عابدزاده از میانه‌های میدان به سمت دروازه ضربه زدند تا به تیرک برخورد کند که این اتفاق نیفتاد و خنده بر روی لب بازیکنان آمد.

تیم ملی امروز عصر تهران را به مقصد تاشکند ترک می کند تا 20 شهریور یک بازی دوستانه با ازبکستان انجام دهد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی تیم ملی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب یک سر و گردن بالاتر از مدافعان استقلال!

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشمی‌نسب در تمرین استقلال در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت و صحنه‌های جالبی را رقم زد.

هاشمی نسب که رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان استقلال دارد در کنار آنها تمرین کرد و در صحنه‌ای از مسابقه در نبرد هوایی موفق شد بالاتر از همه بازیکنان توپ را دفع کند و صحنه جالبی را در محل تمرین استقلال رقم زد.

او علاوه بر اینکه در جریان تمرین این تیم همراه بازیکنان به تمرین پرداخت برای دقایقی هم گوشه‌ای از زمین تمرین به گفتگو با بازیکنان پرداخت و علاوه بر نکات تمرینی ارتباط خود را هم با بازیکنان این تیم حفظ کرد.

مربی استقلال در جریان این جلسه تمرینی در کنار نکونام و دیگر اعضای کادرفنی این تیم عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت و برنامه‌های تاکتیکی را دنبال کرد.

دیگر خبرها

  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • هاشمی نسب یک سر و گردن بالاتر از مدافعان استقلال!
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)