Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خداکرم جلالی روز یکشنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: بنیاد علوی پس از انقلاب در حوزه های بهداشت و سلامت، ارتقاء سطح معیشت مردم، خدمات حمایتی، فعالیت های عمرانی با مشارکت دستگاه های اجرایی در مناطق محروم خدمات ارائه می‌کند.

وی مهم ترین اهداف این بنیاد را متمرکز کردن کمک‌ها به منظور رفع محرومیت؛ توسعه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و توانمندسازی و واگذاری اراضی تصرفی قبل از انقلاب به مردم محروم و آبادانی و پیشرفت مناطق محروم عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره بنیاد علوی اضافه کرد: بنیاد علوی هم اکنون در سه بخش کشاورزی و دامداری، صنعت و معدن و خدمات تسهیلات پرداخت می‌کند که علاوه بر رفع محرومیت موجب ایجاد اشتغال و توانمندی افراد شود.

جلالی افزود: تنها فقر تک‌ بعدی یعنی فقر درآمدی در گذشته مدنظر بود، اما اکنون فقر چند بعدی شامل فرهنگی، اقتصادی، بهداشت، آموزش و ... مطرح است.

وی ابراز امیدواری کرد این بنیاد بتواند در مناطق محروم استان ایلام همچون شهرستان ملکشاهی برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی فعالیت داشته باشد.

کد خبر 4398291

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی محرومیت زدایی مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دولت گرگان مشهد شیراز ماه محرم شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند

به گزارش جماران؛ پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان‌ های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است. مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است. 

مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال ۱۴۰۱ تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.

پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

منبع: اعتماد

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان