Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی با اشاره به استقبال از دوره جدید این رویداد کتابخوانی گفت: علاقه‌مندان تا پایان ساعت اداری روز ۳۱ شهریورماه برای حضور در این رقابت بیش‌تر فرصت ندارند.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، علاقه‌مندان می‌توانند گزارش‌ها و مستندات فعالیت‌های خود را در زمینه ترویج کتابخوانی به همراه فرم پیوست تکمیل و به دبیرخانه «پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراخوان همراه فرم شرکت در آن از وبگاه به نشانی www.moravejan.ir قابل دریافت است. دبیرخانه در تهران، خیایان مطهری، خیابان فجر-خیابان غفاری، کوچه کامیاب، پلاک ۳ واقع شده است.

فرمهر منجزی  گفت: تاکنون از  ۱۴ استان خراسان رضوی، تهران، خراسان جنوبی، اصفهان، قزوین، کردستان، البرز، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، خوزستان، همدان، گلستان و آذربایجان غربی مدارک مروجان به دبیرخانه جشنواره رسیده است. شرکت کننده‌ها از میان گروه‌ها و افراد مختلف مانند معلمان، دانش آموزان، کتابداران، نویسندگان و مترجمان، خبرنگاران، کتابفروشان، هنرمندان، مروجان ایرانی خارج از کشور، سازمان‌های غیردولتی و دانشجویان هستند. با تلاش‌های صورت‌گرفته در این سال‌ها، کیفیت کار در جشنواره تقدیر مروجان بالاتر رفته است. در این دوره همراه با افزایش کیفیت شاهد استقبال بیش‌تر هم هستیم. هر سال شمار  شرکت‌کننده‌ها نسبت به دوره پیشین بیشتر شده  و انتظار می‌رود در این دوره نیز، با افزایش مشارکت افراد و نهادها روبر باشیم. در سال‌های گذشته غالب مشارکت‌کنندگان کتابدارها بودند، اما  در این دوره جشنواره قشرهای مختلف  در رقابت شرکت کردند و مشارکت نسبت به ادوار قبل از تنوع بیش‌تری برخوردار است.

او در تبیین تفاوت‌های این دوره با دوره‌های پیشین نیز گفت: عمده تفاوت این دوره نسبت به قبل گسترش و رونق بیش‌تر فعالیت‌های کتابخوانی است. در این دوره نگاهی ویژه به افراد و گروه‌ها تاثیرگذار در کتابخوانی خواهیم داشت و افراد و نهادهایی که افراد بیش‌تری را به کتاب‌خوانی تشویق می‌کنند، بیش‌تر مورد توجه قرار خواهند گرفت.  همچنین بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه برای تشویق کتابخوانی نیز در شمار شاخص‌های مهم داوری این رقابت خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»