Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:51:20 GMT

نهادهای فرهنگی از موازی کاری اجتناب کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۷۷۹۱

نهادهای فرهنگی از موازی کاری اجتناب کنند

به گزارش خبرنگار مهر، فرج محمد قلی زاده صبح امروز یک شنبه در گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های مختلف و روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهرها در تبریز گفت: برنامه ها و سیاست های فرهنگی نباید سلیقه ای شود.

وی با بیان اینکه باید ببینیم هدف از فعالیت های فرهنگی شهرداری چیست، ادامه داد: سلیقه ای کار کردن باعث شده در هر دوره ای این برنامه ها و فعالیت های فرهنگی تفاوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قلی زاده با اشاره به اینکه سنجش فعالیت های فرهنگی چه ساختار و معیاری است، ادامه داد: باید ساختار واحد و مشخصی باشد تا از موازی کاری پرهیز شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز با بیان اینکه باید سازمان متولی مباحث فرهنگی به هم افزایی برسند، گفت: باید ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان های اوقاف و تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها نوع رابطه و تعامل با شهرداری را مشخص کنند.

محمد قلی زاده با تاکید بر اینکه ساماندهی شهرها تنها با ساماندهی فرهنگ محقق می شود، گفت: سالانه در کلانشهرهای کشور صدها میلیارد تومان در حوزه فرهنگی هزینه می شود.

وی گفت: متاسفانه در خصوص مباحث فرهنگی قانون نداریم که بتواند اولویت ها و اهداف فرهنگی را تبیین و مشخص کند.

وی بر ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک کمیسیون های فرهنگی شوراها نیز تاکید کرد و خواستار تعامل و هم افزایی بیشتر نهادهای فرهنگی در کلانشهرها شد.

کد خبر 4398294

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز شورای شهر تبریز فعالیت فرهنگی مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دولت گرگان مشهد شیراز ماه محرم شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد

امین اسدی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس آمار وزارت بهداشت تاکنون ۴ نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده‌اند که متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گفته او، با اقدامات پیشگیرانه سازمان دامپزشکی کشور و اطلاع رسانی به موقع میزان ابتلا نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

اسدی با بیان اینکه شیوع تب کریمه کنگو تا پایان فصل گرما ادامه دارد، افزود: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی ادامه داد: در قالب اردوهای جهادی در روستاهای کم برخوردار و مناطق صعب العبور عشایر، سم پاشی اماکن دامی بصورت رایگان انجام می شود.

به گفته او، با توجه به شیوع ویروس در فصل گرما به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

اسدی گفت: افراد از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه بیماری مشترک انسان و دام، به جد اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • دانشگاه آزاد حلقه گمشده جدایی جامعه و دانشگاه را یافته است/ تشریح جایگاه طرح صدرا میان دانشجویان
  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس