Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@13:46:30 GMT

ماجرای رخ دادن انفجار در روستای شمس آباد اردکان چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۷۷۹۸

رکنا: رییس سازمان اورژانس یزد با بیان این‌که تمامی اقدامات اولیه برای مصدومان حادثه انفجار پیک‌نیک در محل انجام شده است، گفت: تاخیر یک ساعته آمبولانس، کذب محض است.

دکتر احمددهقان  رییس سازمان اورژانس یزد گفت: به دنبال انفجار پیک‌نیک در شمس آباد اردکان و درخواست از Eoc اورژانس، کد اول ظرف مدت زمان سه دقیقه در محل حاضر شد و کد دوم هم پس از ١٧ دقیقه از پایگاه ترک آباد اردکان راهی محل حادثه Incident شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت که هر سه دچار سوختگی عمیق درجه دو نزدیک به ٧٠ تا ٨٠ درصد شده و به بیمارستان ضیایی اردکان منتقل شدند. هر سه مصدوم بر اثر شدت جراحات فوت کردند.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که تمامی عملیات امداد و اورژانس از لحظه امداد خواهی، حرکت آمبولانس، رسیدن به محل و انتقال مریض یا مصدوم به بیمارستان، ثبت و ضبط می‌شود، تصریح کرد: تاخیر ٦٠ دقیقه‌ای آمبولانس به محل حادثه کذب محض بوده و به منظور تنویر افکار عمومی و جلوگیری از تشویش اذهان، موضوع از طریق مراجع قضایی قابل پیگیری است.

روز گذشته، شنبه 17 شهریور ، حادثه انفجار پیک نیک در روستای شمس آباد اردکان رخ داد که برخی رسانه‌ها با درج خبری مبنی بر فوت چند نفر در این حادثه، علت مرگ جانباختگان را دیر رسیدن اورژانس اعلام کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

2 جرم خاوری چیست؟! / یک زن علیه او اعتراف کرده است! + جزییات

زنده ماندن مردی بعد از انداختن طناب دار دور گردنش!

تجاوز پسر جوان به زن 68 ساله همسایه / این زن هیچ شکایتی نکرد!

اتفاقی عجیب در قطار تهران - مشهد + عکس های باورنکردنی

فیلم رسوایی اخلاقی 5 عضو شورای شهر بابل در ویلا / اعتراف جدید

این پسر شیطان صفت به زن قصاب محله هم رحم نکرد ! + عکس

اعدام برای این سرباز خائن ! + عکس

فقط بگو دخترم کجاست؟ + عکس پرنیای گمشده کرجی

رهام دختر اعتشاش گر تحت تعقیب / این 4 مرد در شهر مرزی چه کردند + عکس

سهیلا عروس 8 ساله به حجله داماد نرفت! / در جنوب تهران رخ داد + عکس

ازدواج سه دقیقه‌ای زنان در ایران !

عجیب ترین تکلیف یک معلم برای دانش آموزان!

تصویری از لحظه شهادت یک پلیس / دیشب 3 مامور نیروی انتظامی شهید شدند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث یزد انفجار اردکان حادثه انفجار روستای عکس بابل زن شورای شهر دختر حمله فیلم شورای شهر بابل دستگیری زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم

محمدصادق داستانی سرپرست جمعیت هلال احمر فراشبند، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، گزارشی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، مبنی بر تصادف زنجیره‌ای تویوتا هایلوکس، پژو ۴۰۵ و ایسوزو در کیلومتر ۱۱۶ جاده فیروزآباد به جم، دریافت شد.

او ادامه داد: این حادثه، یک فوتی مرد ۴۷ساله و ۲ مصدوم مرد ۳۹ و ۴۱ ساله به همراه داشت که نجاتگران پس از کنترل ترافیک و ارزیابی صحنه، به رهاسازی و انجام کمک‌های اولیه اقدام کردند و آن‌ها را توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان توحید جم انتقال دادند.

داستانی افزود: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سریعا ۳ نفر از نجاتگران پایگاه جاده‌ای شهدای فراشبند، با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم