Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکززنجان ؛ رشتچی ، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان  در مراسم اعزام این کاروان ها گفت : بر اساس سند تحول بنیادین و برای تعالی همزمان روح و جسم این کاروان ها اعزام می شود واین کار با شعار پویایی ، شادابی و سلامتی  اجرا می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هم با اعلام اینکه این طرح برای نخستین بار در استان زنجان اجرا می شود گفت : بالِغ بر ۵ میلیارد ریال برای خرید این تجهیزات هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاراسی افزود : ۵۷ قلم کالا به تعداد بیش از ۱۵ هزار وسیله ورزشی در این طرح اعزام می شود.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ بسته کمک آموزشی و کمک های اولیه هم انتقال داده می شود گفت : ۳ زمین چمن مصنوعی در استان خریداری شده است که تا پایان سال تجهیز و آماده بهره برداری خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان افزود :  امیدواریم وضعیت نامناسب تحرک در افراد جامعه بویژه  دانش آموزان با اجرای چنین طرحهایی تاحدودی اصلاح شود .

تاراسی ارتقاء تربیت بدنی برای کاهش آسیب های اجتماعی را ضروری دانست.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنجان کمک تجهیز مدرسه اصلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه

پس از اینکه آمریکا اعلام کرد هیچ یک از نیرو‌های زمینی خود را به غزه اعزام نخواهد کرد، رسانه انگلیسی تلگراف نوشت احتمالا نیرو‌های این کشور جهت آنچه «کمک‌رسانی در ارسال محموله‌های بشردوستانه به غزه» خوانده شده، در این باریکه مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک مقام ارشد نظامی آمریکا روز جمعه مدعی شد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ساخت اسکله موقت در نوار ساحلی غزه را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی به این باریکه آغاز کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم به نقل از این مقام ارشد نظامی گزارش کرد که ظاهرا ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا از اوایل ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

ایالات متحده پیشتر گفته بود که یک «طرف سوم»، مسئول رانندگی کامیون‌ها در امتداد یک مسیر به سمت ساحل خواهد بود؛ مسئولیتی که طبق آنچه تلویزیون بی‌بی‌سی گزارش کرده است، می‌تواند توسط نیرو‌های انگلیسی ایفا شود.

البته بی‌بی‌سی گزارش داد که هنوز هیچ تصمیمی توسط دولت انگیس رسما اعلام نشده و «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس هم آن را هنوز مطرح نکرده است.

«گرانت شاپس» وزیر دفاع انگلیس گفت: «بسیار حیاتی است که مسیر‌های بیشتری را برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه حیاتی به مردم غزه ایجاد کنیم و بریتانیا هم نقش پیشرویی را در ارائه کمک‌ها ایفا می‌کند.»

مقام آمریکایی مذکور گفته است: «حجم کمک‌های بشردوستانه برای غزه از مسیر دریایی حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.»

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد