Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در بیستمین جشنواره شهید رجایی که در محل استانداری تهران به منظور معرفی دستگاه های برتر استان برگزار شد گفت:باید مشارکت مردم در کارها را افزایش داده و سلامت اداری را ارتقا دهیم و لازمه آن تحقق کامل دولت الکترونیک است. 

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر مورد تهاجم قرارگرفتیم و در چند ماه گذشته شرایط خاصی در کشور حاکم شده افزود: ارزیابی های ما باید بر اساس شرایط فعلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جنگ اقتصادی دشمن از همه امکانات استفاده کرده تا ضربه وارد کند. 

استاندار تهران به سفرهای شهرستانی با موضوعات برنامه ریزی، اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: سال گذشته گام اول را برداشتیم و به شهرستان ها سفر کردیم و با حوزه برنامه ریزی شهرستان صحبت کردیم و خواسته ها از سوی مدیران و مردم مکتوب شد. پس از آن با نخبگان صحبت کردیم که برای توسعه شهر چه برنامه ای دارید؟.مجموع این جلسات تبدیل به سند چشم انداز استان تهران شد. قدم دوم امسال آن است که یک روز در هفته به اتفاق مدیران صنعتی و اقتصادی به شهرستان ها سفر می کنیم و با همه فعالان بخش اقتصادی تماس گرفته و از اقداماتشان بازدید می کنیم. 

وی دور سوم سفرهای شهرستانی را توجه به موضوعات اجتماعی دانست و تأکید کرد:بحث بعدی ما مسائل اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی است و در برنامه بعدی برای حقوق شهروندی و افزایش بهره وری در استان تهران باید اقدام کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران جنگ دولت الکترونیک سلامت نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • برنامه جدید دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ/ برنامه دولت در خصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر