Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه توجه به واقعیت‌های اقتصادی، بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج در منابر مورد توجه قرار گیرد گفت: در مورد مسائل جناحی که اختلاف بین خودی‌ها است، نباید دامن زده شود. ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز در همایش تبلیغ که با حضور روحانیون و طلاب آذربایجان شرقی در مسجد جامع تبریز برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله شهید مدنی اظهار داشت: خدمات این شهید بزرگوار در کسوت امات جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی فراموش شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، با اشاره به نکاتی که در ماه محرم باید مورد توجه مُبلّغان دینی قرار گیرد، استفاده از مفاهیم قرآنی در تبلیغ، تشویق و فهم و تدبر در قرآن کریم از سوی روحانیون را مورد تاکید قرار داد و افزود: بیان احکام شرعی کمتر پرداخته می‌شود و باید این موضوع بیش از پیش مورد توجه روحانیون قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تاکید بر تشکیل جلسات فردی و جمعی در راستای افزایش وحدت و صمیمیت مسجدی‌ها و نیروهای ولایی ابراز داشت: روحانیون در منابر، با توجه به واقعیت‌ها و دور از فضای آرمانی معنوی که دور از دسترس عموم مطالب خود را مطرح کنند و به مسائل و سوالاتی که از سوی مستعمین صورت می‌گیرد توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه توجه به واقعیت‌های اقتصادی، بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج در منابر مورد توجه قرار گیرد گفت: در مورد مسائل جناحی که اختلاف بین خودی‌ها است، نباید دامن زده شود ولی اختلاف خودی و غیر خودی باید از خودی جانبداری کرد چراکه غیر خودی نوکر آمریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه باید تلاش و همت خود را بر محور قرار دادن مسجد در فعالیت‌های هیئات و دسته جات حسینی قرار دهیم تصریح کرد: فقط به برگزاری تا سوم امام حسین اکتفا نشود، در میان اهل مسجد این مسئله باید جا بیافتد که در مساجد تا پایان محرم و صفر برنامه ریزی داشته باشند و برای تبلیغ موفق و مؤثر هدفگذاری کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه روحانیون در ایام محرم در سخنرانی‌های خود، مسائل سیاسی و اجتماعی و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری را تبیین کنند، ابراز داشت: هیئات هم باید همراه با روحانیون خرافه زدایی را مورد توجه قرار داده و عزاداری بی پیرایه و مخلصانه سنتی به اجرا در آورند. آذربایجان در عزاداری سنتی پیشتاز بوده و باید در مقابل خرافه گرایی ها که می‌خواهند در عزاداری‌ها جا بیاندازند با منطق بایستیم.

وی در پایان، در توصیه به روحانیون و اعضای هیئت امنای مساجد گفت: افزایش حضور جوانان و نوجوانان در مسجد و تشویق آنان باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه راهبردی، عملیاتی و تحولی استان با هدف ارتقا سهم ارزش افزوده، شاخص‌های توسعه انسانی، تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، تکمیل زنجیره ارزش و تامین، خلق مزیت پایدار، نرخ مشارکت اقتصادی، اعتماد و سرمایه اجتماعی و تعادل‌گرایی در توسعه استان تدوین شده است.

وی افزود: در تهیه و تدوین این برنامه استانداری آذربایجان‌شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های استان همچنین اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان مشارکت داشتند.

فتح‌زاده تصریح کرد: برخورداری از مدل مفهومی و عملیاتی، چارچوب روش شناسی، قابلیت سنجش‌پذیر مولفه‌های مطرح شده در برنامه، تدوین و ارائه برنامه تحولی توسط دستگاه‌ها، ترسیم برنامه زمانی پایش و ارزیابی و تحقق اهداف برنامه، نگاه سیستمی در تدوین اجزای برنامه و قابلیت محاسبه داده-ستانده و ارزش به تفکیک بخش‌های کلان اقتصادی، شیوه‌های تامین منابع و الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اجرای برنامه وجه تمایز این برنامه می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ارائه ساختار برنامه تحولی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور استاندار و سایر اعضای شورای برنامه‌ریزی و تصویب ساختار برنامه در شورای برنامه‌ریزی به عنوان بالاترین نهاد در تسهیل‌گری توسعه، به برنامه ضمانت اجرایی بخشیده است.

این مسؤول اعلام کرد: با اجرا و پایش این برنامه در طول سال، شاهد تحقق رشد اقتصادی و ارتقا سهم ارزش افزوده استان در کل کشور تا پایان سال خواهیم بود.

کد خبر 6093369

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز