Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظم دباغ در این ارتباط اعلام داشت؛

حمله موشکی روز شنبە سپاه پاسداران به مقر حزب دمکرات کردستان، واکنش ایران به اقدامات تروریستی اخیر آن‌ها در شهرهای مریوان و اشنویه بوده است.

ناظم دباغ درباره حمله موشکی به دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان می‌گوید:

تاکنون هیچ خبر رسمی و موثقی از طرف حکومت اقلیم و جمهوری اسلامی به من نرسیده است و تمام اطلاعات من از رسانه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره می‌افزاید:

دولت ایران نیز قبلا ابلاغ کرده بود که به اقدامات حزب دموکرات واکنش نشان خواهیم داد.

نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران تأکید کرد:

حزب دمکرات اخیرا در منطقه مریوان و اشنویه اقداماتی انجام داده است.قبل از سخنان ناظم دباغ، سعدی احمد پیره سخنگوی حزب وی از اتحادیه میهنی کردستان بی‌اطلاعی قبلی حزبش را از این حملات اعلام کرده بود.

شایان ذکر است که تمام اردوگاه های مرکزی حزب دمکرات کردستان (حدک) و حدکا روز شنبە ١٧ شهریور،در خلال برگزاری پلنوم این گروهک مورد حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران ایران قرار گرفت.

بر اثر این حملە تا این دقیقه و بدون‌احتساب مجروحان و مفقودان تعداد ۲۰ نفر از اعضای حزب دمکرات کردستان و ۶ عضو قدیمی و ارشد رهبری کشته شدە و حدود ۷۰ نفر نیز مجروح شده اند.

مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق،دولت اقلیم کردستان و ریاست پارلمان کردستان این حملات را محکوم کردند این در حالی است که در ماههای اخیر تعدادی از شهروندان کردستان ایران توسط همین گروهک به شهادت رسیده اند اما این عالیجنابان حاضر به محکومیت دمکرات نشدند!!!

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ببینید | فارس: حمله سپاه به مقر‌ احزاب مسلح کرد در اقلیم کردستان عراق واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی