Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز چهارمحال و بختیاری؛ محمدجعفر علیزاده در جریان بازدید از بیمارستان در حال ساخت بروجن افزود: از نگاه سازمان بهداشت جهانی؛ بیمارستان با معیارهای علمی، درمانی، اجتماعی و فرهنگی و عجین شده با زندگی مردم است که به این مسائل در بیمارستان بروجن توجه شده و از بیمارستان هایی است که بصورت ویژه کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 88 بوده و اکنون 98 درصد پیشرفت کرده است افزود: دلیل تاخیر در اجرای این طرح تخریب برخی بخشها و نوسازی دوباره حدود25 درصد از فضای بیمارستان بر اساس همین استانداردها و توسعه شهر بروجن است.
ساخت بیمارستان جدید بروجن با ظرفیت 239 تخت، 16هزار و 680 متر مربع زیربنا دارد.
این بیمارستان که یکی از مجهزترین بیمارستانهای استان چهارمحال و بختیاری خواهدبود در زمینی به مساحت 39 هزار و 100 متر ساخته شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ساخت بیمارستان تخت معیار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،واحد سرپرست کانون پرورش فکری استان گفت: ساخت مرکز نجوم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجن ضروری است.
کرمی فرماندار بروجن هم گفت:یک میلیارد ریال از محل اعتبار به غیر از اعتبارات تملک دارای سرمایه برای ساخت نخستین مرکز آسمان نمای دیجیتال در شهر بروجن اختصاص می‌یابد.

دیگر خبرها

  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری