Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اداره کتابخانه های عمومی بشرویه از درخشش کشوری اعضای این کتابخانه در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، مسئول اداره کتابخانه های عمومی بشرویه از درخشش کشوری اعضای این کتابخانه در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

مریم کیانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در بشرویه با اعلام این خبر خاطر نشان کرد:هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ازسری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)،  که از خرداد ماه تا 19 مرداد سال جاری برگزار شده با اختتامیه  کشوری و استانی و اعلام برندگان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره که دو بخش خانوادگی و فردی به صورت آنلاین و مکتوب برای سه گروه سنی کودک و نوجوان ، جوان و بزرگسال برگزار شد .

مسئول کتابخانه های عمومی بشرویه با تبریک این موفقیت تصریح کرد: کسب یک مقام ملی و پنج مقام استانی  از افتخارات شهرستان بشرویه در هشتمین جشنواره کتابخوانی ملی رضوی بود در این بین خانم "فاطمه صارمی" عضو کتابخانه ملاعبدالله بشروی در بخش خانوادگی  اینترنتی جشنواره برنده کشوری و در آیین اختتامیه جشنواره رضوی در سطح ملی در تاریخ 17/6/97 تقدیر شد.

کیانی افزود: خانم "مریم سردار"و "عباس عباسپور اول"  در بخش خانوادگی اینترنتی و آقای "یوسف حسن زاده" ،"سیدعلیرضا محسن پور محمدی" ،و "مریم نامور" در بخش نقاشی از برگزیدگان استانی  بودند.

وی همچنین افزود: از 5 برنده شایسته تقدیر در مرحله اختتامیه کتابخانه ای تقدیر خواهد شد.

مسئول کتابخانه های عمومی بشرویه با اشاره به میزان مشارکت اعضای این کتابخانه در جشنواره بیان کرد: شهرستان بشرویه توانست با شرکت 2419 نفر مقام اول را در استان خراسان جنوبی در مشارکت جشنواره  به خود اختصاص دهد. 

وی افزود:میزان مشارکت در جشنواره رضوی نسبت به سال 96رشد قابل توجهی داشته است به طوری که در شهرستان بشرویه نرخ مشارکت در سال گذشته 98/2 بوده که این رقم در سال 97 به 28/9 رسیده است که گویای استقبال اعضا و مراجعین از جشنواره رضوی و علاقه و توجه مردم منطقه  به شناخت سیره اهلبیت علیهم السلام است .

کیانی تصریح کرد: توجه به مقاطع سنی ،شرکت خانوادگی و انتخاب آثار فاخر و جذاب از دلایل توجه و جلب مخاطبین کتابخانه ها به شرکت در جشنواره بود که امید است در این راستا توانسته باشیم  گامی موثر در جهت آشنایی اعضا با معارف رضوی در بستر کتابخوانی برداشته باشیم .

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره رضوی کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگاران مهر در جشنواره ابوذر کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین جشنوا ه رسانه ابوذر در استان کردستان امروز با حضور مسؤولان استان به کار خود پایان داد.

در بخش یادداشت
سروش حبیبی راد از خبرگزاری کردپرس رتبه اول، سمیرا مرادپور از ماهنامه روژمان دوم و صابر سبحانی از پایگاه خبری بام ایران رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش تیتر
کلثوم مؤمنی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، رامیار غفاری از خبرگزاری تسنیم رتبه دوم و ثریا صلواتی از پایگاه خبری اقتصاد کلان و توفیق مفاخری از خبرگزاری فارس رتبه سوم مشترک بخش تیتر را کسب کردند.

در بخش گزارش خبری
چنور صادقی از ایرنا رتبه اول، فرانک کیانپور از ایسنا و هاوری رحمانی از ایرنا مشترکا رتبه دوم و سروش حبیبی از کردپرس رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه
مهوش رحیمی از پایگاه خبری کردتودی رتبه اول،
عدالت ناصری از خبرگزاری مهر و کویستان عبدالحکیمی از پایگاه خبری شهیدیاران مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش عکس:
مصلح پیرخضرانیان از ایرنا اول شد، ناصر عباسعلی نیا از خبرگزاری مهر رتبه دوم را کسب کردند.

همچنین در بخش مستند، ماهان مقدم در بخش اینفوگرافی عادل پیرویسی از روژمان نیوز در بخش موشن‌گرافی محسن عبدالملکی از کرددانش و وریا خلیلی از صدا و سیما و در بخش ویدئوگل آرا ظاهری از خبرگزاری کردتودی، احمد رشیدی از صدا و سیما و سعید کردی از فارس رتبه‌های برتر این جشنواره را کسب کردند.

کد خبر 6056682

دیگر خبرها

  • درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در پویش ملی «خوانش کتاب»
  • کتابخانه‌های سیار در ترویج فرهنگ کتابخوانی موثر هستند
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • تجلیل از برتین های جشنواره کتابخوانی رضوی در یاسوج
  • جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است
  • درخشش خبرنگاران مهر در جشنواره ابوذر کردستان
  • افزایش اشتیاق به کتابخوانی با تحلیل و بررسی کتاب‌ها در کتابخانه‌های اشکذر
  • دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به ایستگاه پایانی رسید
  • افزایش اشتیاق به کتابخوانی در اشکذر 
  • شصت در صد اعضای کتابخانه ها کودک و نوجوان هستند