Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:15:08 GMT

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در قائمشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۸۵۲۱

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در قائمشهر

مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم در قائمشهر با سخنرانی و مداحی به همراه مقتل خوانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم در قائمشهر با سخنرانی و مداحی به همراه مقتل خوانی در حسینیه ها و تکایا، برگزار می شود.

 

سخنرانی حجت الاسلام جبرئیلی و مداحی حسن رستمی و علی وهابی در ساعت 20 به مدت 10 شب در حسینیه عاشقان ثارالله(علیه السلام) قائمشهر، یکی از جلسات عزاداری دهه اول ماه محرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقتل خوانی در ساعت 15 عصر عاشورا، از دیگر برنامه های ماه محرم است که در حسینیه عاشقان ثارالله(علیه السلام) قائمشهر واقع در خیابان کارگر(ساری)، روبروی نساجی شماره یک، اجرا می شود.

 

نظیر چنین مراسمی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان قائمشهر با حضور دوستداران خاندان آل الله نیز برگزار می شود.

 

سه شنبه 20 شهریور سال 1397 هجری شمسی، آغاز ماه محرم سال 1440 هجری قمری است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم مجلس اردبیل خانه های نور هرمزگان احتکار مقام معظم رهبری جنگ رسانه ای نماز جمعه پیرغلامان حسینی استان مازندران قائمشهر مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود