Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در همایش مسئولان هیئت های عزاداری در نمازخانه فرماندهی انتظامی میاندوآب در سخنانی با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان، اظهار کرد: دشمنان از فرهنگ ایثار و شهادت و انتظار در هراس بوده و به دنبال این هستند تا فرهنگ ایثار و شهادت و انتظار را از ما بگیرد تا بتواند به اهداف خود دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به برنامه ریزی های اتاق فکر دشمنان، افزود: دشمنان در اتاق فکر خود نظام اسلامی را به پرنده ای شبیه کرده اند که یک بال آن را فرهنگ ایثار و شهادت و بال دیگر را فرهنگ انتظار و امید به آینده تشکیل می دهند و این پرنده زرهی بنام ولایت پذیری بر تن دارد که آنها را شکست ناپذیر نموده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما به تاسی از فرهنگ عاشورا در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند، گفت: دشمنان در برنامه ریزی های خود به این نتیجه رسیده اند که باید فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت را از ایرانی ها بگیریم تا به هدف خود دست یابیم و در این راستا نیز تلاش و برنامه ریزی می کنند.

مولودی  با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش برای به انحراف کشاندن عزاداری محرم بوده و از سوی دیگر برای تحریف فرهنگ انتظار و مهدویت هستند، تصریح کرد: آنها در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیده اند که اگر فرهنگ عاشورا و مهدویت زنده بماند، در آن صورت است که نوجوان ۱۳ ساله نارنجک به کمربند خود بسته و از خاک و میهن خویش دفاع می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم تا هوشیار و بصیر باشیم، افزود: باید در ایام عزاداری محرم، اهداف عاشورا و قیام امام حسین(ع) را تبیین کنیم و در این راستا قدم برداریم تا توطئه دشمنان را خنثی سازیم.

وی با بیان اینکه هیئت ها می توانند انسان سازی کنند، گفت: محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان فرصتی مناسب برای رشد و تعالی انسان ها است و هیئت های عزاداری می توانند در این ایام به مکانی برای انسان سازی تبدیل شوند.

مولودی هم چنین با توصیه به هیئت های عزاداری برای رعایت قوانین و مقررات، افزود: رعایت قوانین و مقررات، همکاری با پلیس و پرهیز از ایجاد مزاحمت برای مردم باید مد نظر دستجات و هیئت های عزاداری باشد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی، با بیان اینکه هم اکنون سپاه مقتدر در کنار سایر نیروهای مسلح ایران اسلامی در نبرد ناشناخته با دشمن قرار دارد، اظهار کرد: به دلیل اعتقادات عمیق دینی، ایمان و تقوا و همچنین برخورداری از توان رزمی و روحی بالا امروز شاهد شکست پی در پی دشمنان در این عرصه هستیم.

وی یکی از ویژگی‌های مهم پاسداران را عمل به رهنمودهای رهبری دانست و با بیان اینکه این نیروهای شجاع و دلاور بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند، افزود: عملیات وعده صادق نمونه روشن از این خصوصیت است که تمام جهان را تحت تأثیر قرار داد و موشک باران سرزمین‌های اشغالی به تیتر اصلی اخبار رسانه‌ها جهان تبدیل شد که این همان اثرگذاری ناشی از تعبد و تدین است.

نجفقلی زاده سرایی انتقام از اسرائیل غاصب را نشانه‌ای از عزم و اراده راسخ ملت ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست و ادامه داد: این امر تعمیق عنصر ایمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که برای دشمنان همچون خاری در چشم می‌ماند.

وی برگزاری آموزش‌های مختلف عقیدتی و سیاسی، دوره‌های معنوی و انس با قرآن از سوی عقیدتی سیاسی سپاه را یکی از دلایل مهم در تعمیق باورهای دینی و عشق به وطن و دفاع از آب و خاک کشور دانست و یادآور شد: با وجود نیروهای مسلح جان بر کف، ولایی و مؤمن امروز هیچ کشوری جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد.

نجفقلی زاده سرایی به برنامه‌های گوناگون سپاه عاشورا در هفته عقیدتی سیاسی از هشت تا ۱۴ اردیبهشت اشاره و اعلام کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، سیاسی و بصیرت افزایی، گفتمان‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از حلقه‌های صالحین در رده‌های مختلف، بسیج اقشار، غبارروبی از مزار شهدا، نشست‌های تخصصی سیاسی و عقیدتی در حوزه‌های مقاومت و حوزه‌های علمیه، تبیین آثار شهید مطهری در مدارس و دانشگاه‌ها و نواخته شدن زنگ سپاه معلم از جمله برنامه‌های این هفته در آذربایجان شرقی است.

وی تجلیل از هادیان سیاسی و معلمان نمونه و نیز دیدار با علمای شاخص در شهرستان‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان برشمرد و افزود: هادیان سیاسی از جمله نیروهای بسیار مجرب و زبده سپاه در مسیر آموزش‌های عقیدتی و فرهنگی هستند که بدون منت و با تفکرات بسیجی و انقلابی برای پیشبرد اهداف معنوی این مجموعه تلاش می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آشنایی با مبانی دینی، تعمیق باورهای دینی، افزایش عزم و اراده ملی، تقویت ایمان، تقوا و طهارت روحی و معنوی را از اهداف اصلی فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی در سپاه عاشورا بیان کرد.

کد خبر 6088208

دیگر خبرها

  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • هیئت اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • وقف زمین کشاورزی برای عزاداری سیدالشهدا (ع)
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی