Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@12:11:01 GMT

لحظاتی از حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه علوم دریایی نوشهر/ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۹۱۳۶

لحظاتی از حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه علوم دریایی نوشهر/ فیلم

‍‍‍‍‍‍

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز (یکشنبه) در مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر، حضور یافتند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای این مراسم با حضور بر مزار پنج شهید گمنام مدفون در این دانشگاه و قرائت فاتحه، یاد و خاطره‌ی شهیدان را گرامی داشتند و سپس از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور | ساعت:14:28 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم فرمانده کل قوا دانشگاه علوم دریایی نوشهر اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار اگر رئیس جمهور بودم!/فیلم شالیزار و برداشت برنج در مازندران+ کلیپ توضیحات استاد رحیم پور ازغدی در ذیل اظهارات آیت الله مکارم شیرازی/فیلم فیلم/ جان بخشی بانوی سیستانی به 3 بیمار فیلم/ این نوجوان 14 ساله رئیس جمهور بود بهتر نبود؟ صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس

حسین قاسمی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بر اثر وقوع تصادف زنجیره‌ای ساعت ۱۲ و ۲۷ دقیقه دیروز، بین یک دستگاه تریلی، سمند، پژو پارس، پژو ۲۰۶ و پراید ۷ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: بالافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از پایگاه‌های جاد‌های قطب آباد، فین، سیاهو و یک تیم امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شد.

مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه شامل، رگ گیری، پانسمان و کنترل خونریزی، فیکس کردن اندام آسیب دیده سه نفر از مصدومان به بیمارستان خلیج فارس، دو نفر به بیمارستان شهید محمدی و یک مصدوم به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد منتقل شد.

قاسمی با اشاره به اینکه یکی از مصدومان رضایت به انتقال به بیمارستان نداده است، افزود: مصدومان این حادثه دچار ترومای متعدد بودند که همگی هوشیار هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: سه نفر از مصدومان زن و چهار نفر مرد هستند.

وی افزود: یکی از مصدومان خانم باردار ۲۵ ساله‌ای بود که اکنون تحت نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان دیردر ایام نوروز بهره‌مند شدند
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • لحظاتی از حضور صد هزار نفری مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت