Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@03:41:53 GMT

تنیسورهای نوجوان ارومیه ای بر سکوی سوم کشور ایستادند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۹۱۷۷

تنیسورهای نوجوان ارومیه ای بر سکوی سوم کشور ایستادند

حسین زرطلب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات 195 تنیسور نوجوان از 13 استان به مدت یک هفته در 2 بخش دختران و پسران به میزبانی هیات تنیس چهارمحال و بختیاری با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: در رده سنی 12 سال پارسا اشجاری نیا از تهران با شکست دادن نیک یوسفیان از کرمانشاه به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در رده سنی زیر 10 و 14 سال پسران نیز دانیال مشتاقی فرد از اصفهان و نیک یوسفیان از کرمانشاه قهرمان شدند.
به گزارش ایرنا تیر ماه امسال امیررضا آرمیون بازیکن نونهالال اهل ارومیه موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز مسابقات تور بین المللی زیر 14 سال آسیا شد.
امسال شهرزاد بانی سعید، تنیسور ارومیه ای تیم ملی ایران در مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی دختران با راهیابی به جمع سه ورزشکار برتر ایران جواز حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را کسب کرد.
آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله مناطق مطرح در رشته تنیس کشور به شمار می رود و مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران در رده جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی طی شهریور سال 1395 در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت انتخابی تیم ملی بازی تیم ملی ایران چهارمحال و بختیاری شهید باکری رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی تنیس ایران از صعود به گروه دوم دیویس کاپ بازماند

تیم ملی تنیس ایران در شرایطی که در روز نخست با تساوی یک بر یک برابر استونی امید‌ها را برای حضور در گروه دوم مسابقات دیویس کاپ زنده کرده بود در دومین روز نتیجه را واگذار کرد تا به گروه  سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه بازگردد.

در مسابقات دونفره امروز تیم ایران با ترکیب سامیار الیاسی و علی یزدانی به میدان رفت که در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد، اما در ادامه ۳ بر ۶ و ۶ بر ۷ مغلوب حریف اروپایی خود شدند.

در مسابقه  انفرادی نیز سینا مقیمی با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر یک شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در پویش ملی «خوانش کتاب»
  • امسال بیش از ۲.۵ میلیون لیتر عرق بیدمشک در آذربایجان غربی تولید می شود
  • «بیدمشک»پیام آور بهار در ارومیه/ کشت بیدمشک در ۶۰ هکتار
  • اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته
  • برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان در قائمشهر
  • هندبال نوجوانان مسکو؛ رویارویی پسران ایران مقابل روسیه در دومین دیدار
  • تیم تنیس ایران نتیجه را به استونی واگذار کرد
  • تیم ملی تنیس ایران از صعود به گروه دوم دیویس کاپ بازماند
  • ژیمناست بیرجندی بر سکوی سوم کشور