Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@14:14:43 GMT

طرح بازسازی و مرمت گلزار شهدای کرمانشاه اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۹۱۹۱

طرح بازسازی و مرمت گلزار شهدای کرمانشاه اجرا شد

به گزارش ایکنا به نقل از ایثار، طرح بازسازی و مرمت بلوک 11 گلزار مطهر شهدای کرمانشاه به همت بنیاد استان اجرا شد.
حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان صبح شنبه هفدهم شهریور در گفتگو با سایت استانی ایثار ضمن اعلام این خبر، گفت: به همت بنیاد استان کرمانشاه و به‌ منظور ساماندهی، مرمت و بازسازی بخشی از گلزار مطهر شهدای باغ فردوس کرمانشاه، طرح نماسازی و کف سازی بلوک 11 قطعه شهدای کرمانشاه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد کرمانشاه اظهار کرد: در این طرح عمرانی که از اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز و تاکنون پیشرفتی به میزان 90 درصد داشته است، مزار 500 شهید گلگون‌کفن این بخش از گلزار شهدای «باغ فردوس» کرمانشاه مرمت و بازسازی‌ شده است.
وی با اشاره به اینکه حفظ گلزار مطهر شهدای والامقام به‌ عنوان یکی از راه‌های نشر و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بین جامعه، نمادی گویا و سندی معتبر برای نسل‌های آینده کشور است از بازسازی بلوک‌های دیگر گلزار مطهر شهدا در صورت تأمین اعتبار در آینده خبر داد.
حجت‌الاسلام عسگری در پایان تاکید کرد: ما مدیون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران دلاور مرد و غیرتمند کشور هستیم چراکه این عزیزان سندهای جاوید و پرافتخار ایران اسلامی هستند که امروز در این قطعه از خاک پهناور میهن عزیزمان به زیبایی تمام آرام‌گرفته و ناظر بر اعمال ما هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گلزار شهدا شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان