Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر داخلی امامزاده سید شمس الدین میرآخر (ع) گفت: این آستان در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان میزبان عزاداران شرکت‌کننده در سوگواره «بصیرت عاشورایی» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام خدابخش سجادی، مدیر داخلی امامزاده سید شمس الدین میرآخر (ع) امروز (18 شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این امامزاده که در خیابان حضرتی و در فاصله حدود 350 متری جنوب حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) واقع ‌شده، در ایام محرم با برنامه ‌هایی چون سخنرانی و مداحی در خدمت عاشقان حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این برنامه ‌ها از شب اول محرم تا شب دوازدهم با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسین حسنی و مداحی مداحان اهل‌ بیت (ع)، حسن و حسین معلمی فرد دنبال می‌ شود.

 

حجت الاسلام سجادی گفت: علاوه بر این، غرفه پاسخگویی به مشکلات و مشاوره به مردم هم در این امامزاده فعال است.

 

مدیر داخلی امامزاده سید شمس الدین میرآخر (ع) اظهار داشت: عزاداران حسینی شرکت‌کننده در سوگواره «بصیرت عاشورایی» این امامزاده بر خوان گسترده حسینی پذیرایی می ‌شوند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ماه محرم خانه های نور اردبیل خبرگزاری شبستان سیدعباس صالحی پیرغلامان حسینی دولت ادلب ترامپ بصیرت عاشورایی سوگواره بصیرت عاشورایی طرح بصیرت عاشورایی اوقاف و امور خیریه فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین

متقاضیان با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ نسبت به ثبت نام از طریق این سایت اقدام کرده و این آزمون در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ برگزار خواهد شد.
در این مرحله فقط ۶۳ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی شامل سازمان‎های انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهر سازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و گردشگری، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان