Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@22:19:21 GMT

اعتماد مردم سرمایه اجتماعی هلال احمر است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۹۳۱۸

اعتماد مردم سرمایه اجتماعی هلال احمر است

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی ولی پور روز یکشنبه در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: تکیه وجودی هلال احمر به مردم است بنابراین همه ما بایستی برای ارتقای اعتماد عمومی مردم توجه جدی داشته باشیم.
وی با اشاره به تلاش های امدادگران، داوطلبان و جوانان فعال در جمعیت هلال احمر و حضور آنها برای کمک به مردم در بحران ها و حوادث اظهار داشت: هلال احمر در بروز حوادث در کوتاهترین زمان در محل حاضر شده و برای کمک به مردم آسیب دیده و رنج دیده تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولی پور با اشاره به جایگاه و نقش مهم هلال احمر خاطر نشان کرد: فلسفه تعیین نماینده خاص توسط حضرت امام خمینی (ره) و بعد از انقلاب توسط رهبری در این جمعیت، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه هلال احمر در داخل و خارج از کشور است.
وی جمعیت هلال احمر را دارای اهداف و اصولی برگرفته از دین مبین اسلام و نیز برخوردار از پیشینه تاریخی و فرهنگی مردم ذکر کرد.
در این مراسم ضمن قدردانی از حجت الاسلام هادی موسوی، حجت الاسلام امیر چهری به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان معرفی شد.
ر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت جمعیت هلال احمر استان سرمایه معارفه ولی فقیه هلال احمر رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است