Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئتی متشکل از ۳۰ استاد از دانشگاه‌های مختلف لبنان با حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، هیئتی متشکل از ۳۰ استاد از دانشگاه‌های مختلف لبنان با حضور در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی با حسین سلیمی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در این دیدار ضمن خیر مقدم به میهمانان، حضور آنان را در دانشگاه علامه طباطبائی فرصتی مطلوب برشمرد.

وی با اشاره به مزّین بودن نام این دانشگاه با نام فیلسوف معاصر علامه طباطبائی (ره) گفت: این شخصیت برجسته توانست راه حل جدی برای بسیاری از مسائل دنیای امروز و جهان اسلام ارائه کند.
سلیمی افزود: نام علامه طباطبائی (ره) برای اعضای این دانشگاه یک نام نمادین است، به این معنا که استادان و دانشجویان این دانشگاه فقط به دنبال تقلید سخنان دیگران نیستند، بلکه به دنبال طرح اندیشه ها، نظریات تازه و خلق تفکرات جدید هستند.

رئیس دانشگاه در ادامه به معرفی دانشگاه و ظرفیت‌های موجود آن پرداخت و آمادگی این دانشگاه را برای همکاری در زمینه‌های مختلف شامل ایجاد زمینه انجام فرصت‌های مطالعاتی، پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، کارگاه‌های آموزشی و فعالیت‌های آموزشی اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم که استادان لبنانی در فعالیت‌های آموزشی مشترک خود دانشگاه علامه طباطبائی را در اولویت قرار دهند.

رئیس دانشگاه در ادامه ضمن اشاره به سیاست‌های توسعه روابط علمی بین‌المللی دانشگاه آمادگی دانشگاه را برای همکاری با دانشگاه‌های لبنانی در زمینه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: برای همکاری و تعامل با دانشگاه‌های دیگر و اشتراک داشته‌ها آمادگی کامل داریم.

این هیئت دانشگاهی متشکل از استادانی از دانشگاه‌های وجده، لبنان، المیادین، دانشگاه بیروت، دانشگاه لبنان_صیدا، دانشگاه علوم- طرابلس، دانشگاه لبنان- الحدث بودند که از دانشکده مدیریت و حسابداری، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و نیز از موزه دانشگاه بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی دیدار با روسای دانشگاه ها دانشگاه لبنان فرصت مطالعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان
  • انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • احزاب لبنانی: عملیات «وعده صادق» ضعف اسرائیل را فاش کرد