Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان قزوین روز یکشنبه در دیدار با خانواده معظم این شهید گفت: اگر ایثارگری ها و جانفشانی های شهدای گرانقدر در راه دفاع از ارزش های اسلامی وجود نداشت امروز کسب دستاورد در هیچ زمینه ای برای فرزندان این مرز و بوم قابل تصور نبود.
عباس علایی مقدم افزود: ما همواره قدردان ایثارگری شهدا و خانواده های معظم آنان هستیم که به ما درس پایداری و شجاعت آموختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: شهیدان بویژه شهدای ورزشکاری چون شهید سیاهکالی مرادی بهترین الگو برای ورزشکاران ما به شمار می روند.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خاطرنشان کرد: شهدا را باید قهرمانان واقعی این مرز و بوم دانست که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از سرزمین خود و اسلام جانفشانی کرده و خون پاک خود را تقدیم کردند.
شهید سیاهکالی مرادی در رشته کاراته به فعالیت می پرداخت.
شهید سیاهکالی مرادی در نهم دی ماه سال 94 در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به فیض شهادت رسید.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ارزش های اسلامی اهل بیت دی ماه سوریه مدیرکل ورزش و جوانان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با اشاره به پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در سال گذشته برای جامعه ایثارگری گفت: این میزان تسهیلات به ۶۱۶ نفر ازجامعه ایثارگری استان پرداخت شد.

حجت الاسلام داوود میرزایی افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یکهزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

حجت الاسلام میرزایی اظهارکرد: برای یکهزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران پارسال حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال تسهیلات خرید مسکن پرداخت و برای ۱۰۲ نفر از ایثارگران هم مناسب سازی شد.

وی گفت: ۴۳۹ نفر نیز پارسال برای حرفه آموزی به مراکز آموزش فنی وحرفه ای معرفی شدند و دو هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر هم حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکلهای ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاههای هنرهای تجسمی، نمایشگاههای کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی افزود: "طرح سپاس" دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی درسال گذشته بود.

آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار شهید، ۲۰ هزار و ۸۸۹ جانباز و دو هزار و ۵۷ آزاده دارد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد