Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پس از آن که فهرست کامل ۴۲ مدل موتورسیکلت غیراستاندارد که از ابتدای خرداد امسال با توقف خط تولید وشماره‌گذاری روبرو شده‌اند، اعلام شد، برخی تولیدکنندگان در راستای حل مشکل استاندارد محصولات خود اقدام کرده و در این بین هفت مدل موتورسیکلت تولیدی توسط یک واحد تولید کننده به نام "شاهین موتور قم" موفق به اخذ مجوز تولید و تایید نوع از سازمان ملی استاندارد ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
ALTON ۱۲۵، ALTON۱۵۰، LIFAN ۱۲۵، LIFAN ۱۵۰، LIFAN ۲۰۰، HATEF ۱۲۵، HATEF ۱۵۰ هفت مدل موتورسیکلتی هستند که در مرداد و شهریور ماه سال جاری مجددا مجوز تولید گرفتند.

گفتنی است، این تاییدیه‌ها تا ابتدای سال جاری اعتبار داشته و تمدید آن منوط به درج نام مدل در فهرست موتورسیکلت‌های مورد تایید سازمان ملی استاندارد است.

در زیر تصاویر مربوط به تعمیم تایید نوع موتورسیکلت‌های مربوطه آمده است.

 

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: موتورسیکلت غیر استاندارد استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی‌باشد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی‌باشد.

در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار، حوادث و رویداد‌های انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس www.police.ir مراجعه نمایید.

دیگر خبرها

  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • ضرر ۱۵۰ میلیونی خریداران پژو پارس به‌خاطر دعوای ایرانخودرو و سازمان استاندارد
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند