Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@07:44:50 GMT

پیشنهاد اغواکننده گالاتاسرای ترکیه به انصاری‌فر

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۰۱۶۸

به گزارش پارسینه؛ فسخ قرارداد کریم انصاری فرد با المپیاکوس یونان در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی باعث شد تا ستاره شماره 10 تیم ملی ایران به عنوان بازیکن آزاد مشکلی برای امضای قرارداد با باشگاه جدید نداشته باشد از همین رو بسیاری از رسانه های یونان و انگلیس از قطعی شدن انتقال این بازیکن به ناتینگهام فارست در چمپیون شیپ خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حتی در این راه آیتورکارانکا سرمربی اسپانیایی ناتینگهام نیز در مصاحبه ای از مذاکرات جدی با این مهاجم ایرانی خبر داد و مدعی شد هنوز برخی جزئیات برای توافق نهایی باقی مانده اما کاملا برای همکاری با انصاری فرد لحظه شماری می کند چون اضافه شدن این بازیکن قدرت تهاجمی ناتینگهام را بالا می برد.

 

در این گیر و دار اما امروز رسانه های ترکیه خبری عجیب منتشر و از رایزنی های جدی قهرمان ترکیه برای امضای قرارداد با ستاره ایرانی پرده برداشتند. این گمانه زنی ها در حالی رقم خورد که روزنامه Fotomaç امروز با انتشار تصویری از شادی کریم انصاری فرد با پیراهن المپیاکوس این تیتر را زد:«یک احتمال بسیار قوی وجود دارد آن هم اضافه شدن مهاجمی جدید به اردوی گالاتاسرای که می تواند سورپرایز بزرگی برای طرفداران این تیم باشد».

 

پیرو این ادعا سایت sporundibi به عنوان رسانه نزدیک و منتسب به گالاتاسرای است در گزارشی آورد:«اگر فدراسیون فوتبال ترکیه ابتکار عمل را بدست گرفته و یک پنجره‌ی نقل و انتقالات اضافی باز کند باشگاه گالاتاسرای قصد دارد کریم انصاری‌فرد را به تیم خود اضافه کند. این مهاجم گلزن ایرانی در آخرین روز فرصت نقل و انتقالات با باشگاه سابق خود المپیاکوس یونان به توافقی دوجانبه رسید تا قراردادش با این باشگاه یونانی فسخ شود.

 

 

انصاری‌فرد در حال حاضر بازیکن آزاد به حساب آمده و می‌تواند به هر باشگاهی که مایل است، ملحق شود. در ترکیه ادعا شده باشگاه گالاتاسرای با انصاری‌فرد مذاکره کرده و توافق‌های اولیه بین دو طرف حاصل شده. اگر فدراسیون فوتبال ترکیه برای باشگاه‌های این کشور یک پنجره‌ نقل و انتقالات اضافی باز کند گالاتاسرای که مایل نیست بدون مهاجم مرکزی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود با مهاجم 28ساله‌ ایرانی قرارداد نهایی را امضا خواهد کرد. علاوه بر انصاری‌فرد، احتمال عقد قرارداد گالاتاسرای با آنتونی مودسته که بدون تیم مانده است، هم وجود دارد».

 

پیش از این رسانه های ترکیه هفته ها از تلاش باشگاه بشیکتاش برای خرید انصاری فرد از المپیاکوس خبر منتشر می کردند که در نهایت با خواسته چند میلیون یورویی رئیس المپیاکوس این انتقال به سرانجام نرسید تا کریم روز آخر با تاکید مربی پرتغالی باشگاه یونانی به صورت رایگان و مجانی قراردادش را فسخ و بازیکن آزاد شناخته شود اما چون باشگاه بشیکتاش مهاجمی دیگر را جذب کرده بود عملا پرونده پیوستن انصاری فرد به جمع عقاب های استانبول منتفی شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد

یک رسانه عبری زبان ادعا کرد، حماس موافقت مشروط خود را با آخرین طرح ارائه شده توسط مصر اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت آحارانوت در خبری ادعا کرد، جنبش حماس با طرح پیشنهادی مصر که اخیرا به این جنبش و اسرائیل ارائه شده بود، موافقت کرده اما آن را مشروط به تضمین‌های شفاف و محکم آمریکا در رابطه با پایان قطعی جنگ کرده است.

در ادامه خبر این رسانه عبری زبان آمده است: حماس بعد از آن که وعده آمریکا در رابطه با اینکه آتش بس موقت به آتش بس دائم تبدیل خواهد شد، با این طرح پیشنهادی موافقت کرده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، یک هیئت از حماس به ریاست خلیل الحیه نایب رئیس حماس امروز شنبه به قاهره سفر کرده و پاسخ‌های رسمی به طرح پیشنهادی مصر را در رابطه با تبادل اسرا تقدیم مسئولین این کشور خواهد کرد.

همچنین رئیس سیا نیز برای پیشبرد این توافق به قاهره سفر کرده و گفته می‌شود، مسئولین اسرئیلی هم منتظر رسیدن پاسخ رسمی حماس هستند اما پالس‌های مثبتی در این رابطه دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهند حماس با اجرای مرحله اول از توافق را بدون آن که اسرائیل تعهدی در رابطه با پایان جنگ داشته باشد، خواهد پذیرفت اما در مقابل شرط‌های بسیار سختگیرانه‌ای در رابطه با شمار اسرایی که آزاد کرده و شمار اسرایی فلسطینی که باید آزاد شوند، قرار داده است.

یک مسئول اسرائیلی در این رابطه به پایگاه خبری واللا نیوز هم گفت: حماس درِ مذاکرات را نبسته است اما همچنان شرط‌های سختی را برای ما قرار خواهد داد و همین امر باعث می‌شود تا این پرسش مطرح شود در مقابل این شرط‌های سخت، نتانیاهو و کابینه‌اش حاضر به پیشبرد توافق خواهند بود.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • حماس با پیشنهاد آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد