Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:یک عضو حزب اتحاد ملت با اشاره به فشار بر دولت از طریق استیضاح و سوال گفت: استیضاح و تلاش برای اینکه دولت را از رسمیت بیندازند در شرایط موجودی که در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی و فشارهای زیاد بین‌المللی از طریق آمریکا قرار گرفته‌ایم هم‌نوائى با دشمنان است.
به گزارش خرداد ،غلامرضا انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره طرح استیضاح‌های مختلف که در دستورکار کمیسیون‌های مجلس است، با تاکید بر این‌که به دولت نقد وارد است، گفت: تغییر در شرایط موجود در بخش قابل‌توجهی از کارگزاران به‌خصوص در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی اجتناب‌ناپذیر است و دولت و شخص رییس‌جمهوری باید با سرعت، جسارت و شجاعت تن به این تغییرات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه عنوان کرد که رییس‌جمهور باید افرادی را که در شرایط بحرانی موجود می‌توانند امور را مدیریت کنند، به کار گیرد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به فشار بر دولت از طریق استیضاح و سوال گفت: استیضاح و تلاش برای اینکه دولت را از رسمیت بیندازند در شرایط موجودی که در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی و فشارهای زیاد بین‌المللی از طریق آمریکا قرار گرفته‌ایم هم ‌نوائى با دشمنان است.
او با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه طرح سوال از رییس‌جمهوری عنوان کرد: موضوعی که رییس‌جمهور در پاسخ به نمایندگان مطرح و به اتفاقات دی ماه در مشهد اشاره و تاکید کردند که آن حرکت چراغ سبزی برای اقدامات خشن بعدی آمریکا علیه کشور و خروج ترامپ ازبرجام شد،‌ موضوع مهمی بود.
عضو حزب اتحاد ملت ایران بیان کرد: امروز بعد از خداوند، بزرگترین پایگاه اتکاء حکومت، مردم است و اگر پایگاه مردمی نظام و دولت دچار تزلزل شود، جمع و جور کردن آن به طور قطع یقین کار آسانی نیست. به نظر من در چنین شرایطی رفتن به سمت استیضاح، برداشتن رای اعتماد از وزرا و متزلزل کردن شالوده اساسی کار دولت، درست نیست.
انصاری ادامه داد: بزرگان نظام باید جلوی این حرکت را با تدبیر بگیرند و اگر قرار است این تغییرات به وجود آید که باید ایجاد شود، بهتر است از طریق راه متعارف و جاری از طریق خود دولت باشد.
این فعال سیاسی اصلاح‌‌طلب تاکید کرد: باید در شرایط موجود یک صدا، یک استراتژی و یک پیام را از طریق تریبون‌ها برای مخالفان کشور به صدا درآید تا پیام مثبتی برای اتفاقات داخلی باشد و از آن طرف دشمنان و کسانی که قصد انهدام نظام از بیرون را دارند، بدانند که اینجا همبستگی ملی و حضور همه اقشار، متولیان و مسئولان در یک چارچوب است.
عضو حزب اتحاد ملت با تاکید بر لزوم آشتی ملی بیان کرد: قطعا به جای حرکت‌هایی مانند استیضاح‌های پی‌درپی که نتیجه آن متزلزل کردن دولت است، رفتن به سمت آشتی‌ملی، کنار گذاشتن کینه‌ها، رفع حصر، رفع محدودیت‌ها، عفو عمومی زندانیان سیاسی و ... خیلی موثر خواهد بود.
او در ادامه افزود: باید امکاناتی به وجود آوریم تا کسانی که عاشق این آب و خاک هستند، چه کسانی که در داخل و چه کسانی که در خارج هستند این پیام به آنها ارسال شود که در جهت ساختن کشور هم‌نوا باشند. به نظر من بزرگترین عامل پیروزی و موفقیت در شرایط این موضوع موجود خواهد بود.
  برچسب ها: دولت ، استیضاح ، اصلاح‌طلب

منبع: خرداد

کلیدواژه: دولت استیضاح اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه هم‌زمان با روز کارگر، در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با تبریک این روز به همه جامعه بزرگ و محترم کارگری کشور، برگزاری این مراسم پس از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را فرصتی مغتنم برای اطلاع و پیگیری از منویات و رهنمودهای ایشان نسبت به موضوع کار و کارگران و تلاش در جهت تمهید ساز و کارهای اجرای این رهنمودها دانست.

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری این مراسم در کارخانه‌ای بزرگ که محصولاتی قابل عرضه برای بازارهای داخلی و خارجی دارد، محصولات تولید شده در این کارخانه را گواه توانایی و تلاش کارگران و مهندسان و نیز نشان‌دهنده وجود توانمندی در کشور برای انجام کارهای بزرگ دانست و گفت: البته نباید به همین میزان بسنده کرد.

دکتر رئیسی دستاورد دیگر تلاش‌ها و تولیدات این کارخانه و دیگر واحدهای تولیدی کشور را امیدآفرینی با وجود تحریم‌ها و فشارها و برخی کاستی‌ها توصیف کرد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است و افزود: مسئله امیدآفرینی به تعبیری ترجمان همان شعار ارزشمند «ما پای کار ایران هستیم» شما کارگران عزیز و محترم است که با روحیه ارزشمندتان همانطور که دشمن را در عرصه‌های مختلف ناکام گذاشتید در عرصه اقتصادی نیز ناکام گذاشتید و خواهید گذاشت.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت به عمل آمدن همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر در جهت ارتقای کیفی و کمی روزانه تولید اظهار داشت: ملت ایران و کارگران ما نشان داده‌اند که می‌توانند تولیداتی داشته باشند که کیفیت آن از همه استانداردهای ضروری و جهانی بالاتر باشد، چنانکه در سفر اخیر ما به سریلانکا مهندسان و متخصصان سریلانکایی تاکید داشتند که کار متخصصان ایرانی در ساخت سد و نیروگاه در آن کشور از نظر فناوری و علم‌پایه بودن کاملا به‌روز و حتی بی‌نظیر بوده و برای اولین بار در منطقه کاری با این سطح از تکنولوژی اجرا شده است.

خبر تکمیل می‌شود ... .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • ببینید | چفیه انداختن دانشجویان بر مجسمه جرج واشنگتن
  • فیلم| چفیه انداختن دانشجویان بر مجسمه جرج واشنگتن
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا