Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@13:52:49 GMT

جوان 17 ساله در رودخانه زاینده‌رود غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۰۷۲۷

جوان 17 ساله در رودخانه زاینده‌رود غرق شد

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سرهنگ غلامرضا افشاری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن جوانی در رودخانه زاینده‌رود بخش چمگردان بلافاصله گروه گشت انتظامی شهرستان لنجان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران مشاهده کردند جوانی 17 ساله که برای شنا کردن وارد رودخانه شده بود، غرق و علی‌رغم تلاش مأموران امدادی و اورژانس جان خود را ازدست‌داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این نوجوان با خانواده‌اش برای تفریح به آن منطقه رفته بودند که متأسفانه این حادثه تلخ رخ داد، بیان کرد: علت وقوع این اتفاق توسط عوامل امدادی عدم مهارت نوجوان در شنا کردن اعلام‌ شده است.

سرهنگ غلامرضا افشاری در پایان ضمن ابراز تسلیت به خانواده متوفی، از شهروندانی که جهت تفریح در حاشیه زاینده‌رود مراجعه می‌کنند خواست، نکات ایمنی را کاملاً رعایت کنند و مواظب خود و اعضای خانواده باشند تا شیرینی یک تفریح به کامشان تلخ نشود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان خانواده برنا رود زاینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش خروجی آب رودخانه زاینده رود گفت: جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به افزایش خروجی سد زاینده رود و رهاسازی آب در بستر رودخانه جهت تأمین بخشی از نیاز آبی کشت غلات کشاورزان، الزامات ایمنی باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به این موضوع، تاکید می‌شود جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: انتظار می‌رود عوامل شرکت آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری‌ها و دهیاران شهرها و روستاهای در مسیر شهرستان‌های چادگان، لنجان، مبارکه|، فلاورجان، خمینی شهر، اصفهان، شرق اصفهان، هرند و اژیه در این خصوص همکاری و نظارت داشته باشند.

کد خبر 745376

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • خروجی سد زاینده رود با هدف بازگشایی رودخانه افزایش یافت
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان