Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@20:28:46 GMT

فارس| نقدینگی مردم باید به سمت تعاونی‌ها هدایت شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۰۸۸۳

فارس| نقدینگی مردم باید به سمت تعاونی‌ها هدایت شود

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۶۰۰ میلیارد تومان نقدینگی که در دست مردم وجود دارد باید به سمت تعاونی‌ها هدایت شود. ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حمید کلانتری پیش از ظهر امروز در جشنواره تعاونی‌های برتر استان فارس با بیان اینکه 1600 میلیارد تومان نقدینگی در اختیار مردم است که در هر کجا وارد شود سبب به هم ریختن نظم می‌شود به طوری که یک روز وارد بازار مسکن و یک روز وارد بازار و ارز و سکه می‌شود، اظهار داشت: تعاونی‌ها می‌توانند نقدینگی مردم را به سمت خود هدایت کنند و از این ظرفیت برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بهره‌بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تعاونی‌ها باید منابع خرد و سرمایه‌های مردم را جذب کنند تا این نقدینگی‌ها به کمک اقتصاد کشور بیاید، خاطرنشان کرد: در استان فارس بیش از 5 هزار تعاونی یعنی بیش از 5 هزار بنگاه اقتصادی وجود دارد که می‌تواند این سرمایه‌ها را جذب کند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مردم با این تصور که پولشان ممکن است کم ارزش شود وارد بازار خرید ارز می‌شوند ولی اگر همین پول را با استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها در بخش تولید سرمایه‌گذاری کنند سود آن چندبرابر خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگاه ما باید به تعاون تغییر کند و با توجه به نیاز امروز تعاونی‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی توسعه یابند، عنوان کرد: تعاون مربوط به یک قشر خاص نیست همه فارغ التحصیلان دانشگاه می‌توانند تعاونی تشکیل دهند و از ای نطریق یک بنگاه اقتصادی ایجاد کنند.

انتهای پیام/ن

R41382/P1361/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس گفت:بنده به عنوان یک فعال سیاسی از مردم کشور تقاضا می‌کنم که با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات نمایندگان را با قدرت راهی خانه ملت کنند تا آنها بتوانند حقوق مردم را قاطعانه پیگیری کنند.

وی افزود: انتخاب همه افرادی که وارد مجلس می‌شوند اهمیت بسزایی دارد چرا که با یک رأی وکلای ملت یه لایحه تصویب و یا یک وزیر استیضاح می‌شود. 

سروری ادامه داد: فرد فرد نمایندگان این توانایی را دارند که سرنوشت بودجه سالیانه را رقم بزنند لذا اکنون مشارکت در انتخاب پانزده درصد نمایندگان مجلس نقش بی بدیلی در آینده کشور دارد از طرفی نماینده‌ای که با رای بالا وارد مجلس می‌شود قدرت و کارایی بیشتری دارد.

مرحله دوم انتخابات مجلس جمعه این هفته  برای ۴۵ کرسی، در ۱۵ استان و در ۴۷ شهرستان برگزار می‌شود.

انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو، حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، حوزه آبادان، حوزه شیراز، حوزه کرمانشاه، حوزه خرم‌آباد، حوزه قائمشهر و حوزه ملایر به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان