Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضا حقی فام در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما افزود: نصب انرژی های تجدید پذیر در ادارات دولتی هم به توسعه انرژی های تجدید پذیر و هم کاهش آلودگی می انجامد و از طرفی به صنعت برق کمک خواهد کرد.
وی در پاسخ به این سوال که براساس مصوبه ای در شهریور 95 ، دستگاه ها، ادارات و سازمان های دولتی دو سال فرصت دارند تا 20 درصد انرژی مصرفی خود را از انرژی تجدید پذیر تأمین کنند در غیر این صورت وزارت نیرو می تواند هزینه 20 درصد برق مصرفی دستگاه های دولتی را به قیمت تمام شده محاسبه کند آیا این مصوبه از اول مهر اجرا خواهد شد؟ در حالی که تاکنون هیچ دستگاهی در این زمینه اقدام نکرده است؟ گفت: تاکید ما این است که این اتفاق بیافتد چون اعتقاد داریم توسعه تجدید پذیرها از طریق مجموعه دولتی می تواند محقق شود گرچه ابهاماتی در آیین نامه اجرایی آن داشتند و تصور می کردند منابع مالی آن را وزارت نیرو باید تأمین کند اما تأمین منابع مالی نصب انرژی تجدید پذیر به عهده ادارات دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی توانیر گفت: اگر وزیر نیرو شرایط را مناسب دانست امکان اعمال آن را به راحتی داریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دریافت تعرفه واقعی ادارات دولتی حقی فام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

اقتصاد آنلاین نوشت: به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند