Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در ابتدای این نشست که  در سازمان پژوهش‌های صنعتی کشور برگزار شد، دکتر پارسا با اشاره به مهم‌ترین سرفصل‌ها و پیش نیازهای این تغییر رویکرد، به تغییر نوع نگاه و سطح توقع مسوولین سازمان بسیج اساتید از دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود؛ با عنایت به گستردگی بال‌ها و آزادی عمل بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در سرتاسر کشور امیدواریم با هم افزایی بیشتر و تاکید بر رویکرد حل المسایلی بتوانیم در حل مشکلات کشور گره گشایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست حضرت حجه الاسلام و المسلمین نبوی، مسوول نهاد مقام معظم رهبری، نیز با اشاره به غالب بودن وجه اعتقادی در میان اعضای جامعه ی علمی دانشگاه پیام نور، بر ضرورت تقویت بیش از پیش روحیه‌ی دینی در این دانشگاه تاکید کرد.

 

در ادامه دکتر خسرویان، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و مسوول بسیج اساتید تهران بزرگ، ضمن تبیین موضوع اندیشکده های راهبردی بسیج اساتید بر ضرورت بهره گیری از تکثر و تنوع ظرفیت‌های اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در این زمینه تاکید کرد.

 

این نشست با هم اندیشی و تضارب آرای همکاران درباره‌ی مسائل حال و آینده‌ی دانشگاه و جامعه همراه بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دیدار ریاست و هیئت رئیسه دانشگاه آفاق با ایشان ضمن تبریک سال جدید با اشاره به اینکه،مراکز عالی کشور بستر رشد و توسعه فکری جوانان می باشد، توجه به دانشجویان را یکی از مهم ترین و محوری ترین مباحث و از ارکان پویا و بالنده مسیر توسعه و پیشرفت جامعه دانستند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروزه به لطف خداوند و تلاش و استمرار مراکز دانشگاهی و آموزشی حتی در روستاها و بخش های ارومیه قشر زیادی از جوانان دارای تحصیلات عالی و دانشگاهی میباشند واین مسیر جز با تلاش های دانشگاه های کشور   هموار نمی شد.

دکتر عماری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه در جامعه اظهار داشتند : دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در جوامع امروزی به عنوان کلیدی ترین نهاد آموزشی در جهت توسعه همه جانبه به شمار می رود چرا که در پرتو آموزش است که انسان ها متحول می شوند. بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می کنند.

در ادامه این دیدار بستر های توسعه همکاری های مشترک دانشگاه آفاق با مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های تابعه  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور