Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@18:14:52 GMT

معرفی کردستان با کارهای مبتذل جفا در حق مردمان آن است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۱۴۹۵

معرفی کردستان با کارهای مبتذل جفا در حق مردمان آن است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ابراز داشت: مردم کردستان دیندار هستند و حلال و حرام را بهتر از هر کسی درک می کنند و اگر بخواهیم با کارهای ابتذال معرف مردم کردستان باشیم بزرگترین جفا را در حق آنان کرده‌ایم و ما به شدت با این موضوع مخالفیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کُردتودی، محمود الله‌مرادی صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در جمع خبرنگاران استان کردستان عنوان کرد: از 20 تا 26 ماه محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و در این مدت برنامه‌های مختلفی اجرا خواهیم کرد و بیشتر این برنامه‌ها مردم‌محور خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به این برنامه‌ها، افزود: برگزاری کارگاه آموزشی سلامت اداری با حضور مدیران و بخش‌های مختلف ادارات یکی از این برنامه‌های اجرایی است و قرار است در کل 230 عنوان برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان اجرا شود.

 

الله‌مرادی با بیان اینکه ترویج معروفات و تذکر منکرات مهمترین پیام هفته امر به مروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات کنونی رفع شوند و دولت هم باید به جد پای کار بیاید تا این موانع سخت پشت سر گذاشته شود.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ادامه داد: امروز دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی می‌خواهد فکر نسل جوان ما را تسخیر کند و این یک تهدید بزرگ محسوب می‌شود. وی افزود: ایجاد یأس و ناامیدی در بین نسل جوان و فاصله گرفتن از مسیر آرمان‌های انقلاب از پیامدهای این تهدید است.

 

وی مهم‌ترین معروف را حفظ نظام و بدترین منکر را تخریب نظام اسلامی دانست و گفت: تلاش داریم تا نسل جوان بیشتر در صحنه حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند چرا که آینده مملکت در دست همین نسل جوان امروزی خواهد بود.

 

الله‌مرادی تجلیل از رده‌های برتر یک سال گذشته استان در بخش حجاب و عفاف و موضوعات مربوط به ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و ادامه داد: ما معروفات را در حجاب خلاصه نمی کنیم بلکه امروز منکراتی در جامعه به دلیل عدم توجه مسؤولین گریبانگیر جامعه شده است که آسیب‌زا می‌باشد که اسراف و احتکار نمونه‌هایی از این موارد هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه دولت و مردم در صورت باهم بودن می توانند بر مشکلات فعلی فایق آیند و ضمن انتقاد شدید از موضوع احتکار، ادامه داد: در شرایط کنونی عده‌ای سودجو به جای اینکه دولت را یاری کنند اقدام به احتکار محصولات مختلف کرده تا به قشر ضعیف جامعه فشار وارد شود و این از بدترین منکرات است.

 

وی دستگیری از نیازمندان را از معروفات مهم دانست و گفت: امروز عده‌ای با آشغال جمع کردن امرار معاش می‌کنند.

 

الله‌مرادی با بیان اینکه تا زمانی که مردم در صحنه نباشند ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات محقق نخواهد شد، بیان کرد: درشرایط فعلی و مشکلات به وجود آمده تنها دولت مقصر نیست و مردم هم در این تقصیر دخیل هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به اظهارنظرهایی که در گذشته در مورد برگزاری شوهای فرهنگی و تئاترهای خیابانی که داشته است، گفت: ما مخالف شادی مردم نیستیم بلکه مخالف ابتذال هستیم و از کسی هم که در جهت شادی درست مردم تلاش کند حمایت می کنیم.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ابراز داشت: مردم کردستان دیندار هستند و حلال و حرام را بهتر از هر کسی درک می کنند و اگر بخواهیم با کارهای ابتذال معرف مردم کردستان باشیم بزرگترین جفا را در حق آنان کرده‌ایم و ما به شدت با این موضوع مخالفیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است