Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس آمریکا اعلام کرد که بر اثر  تیراندازی در یکی از رستوران‌های ایالت آلاباما یک نفر کشته و ۴ تن  زخمی شدند.

بنا بر گزارش شبکه «فاکس نیوز»، در تیراندازی در فروشگاه مک دونالد در نزدیکی دانشگاه «دانشگاه آبرن» در آلاباما، یک مرد کشته و ۴ تن دیگر زخمی شدند.

پلیس آمریکا اعلام کرد که در این تیراندازی، یک جوان ۲۰ ساله کشته شد و زخمی‌های این تیراندازی ۱۶، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ ساله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها گزارش دادند که جراحت نوجوان ۱۶ ساله بسیار شدید و حال او وخیم است.

پلیس آمریکا در توضیح‌ مقدماتی درباره تیراندازی اعلام کرد: «اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که پیش از تیراندازی، بین افراد مجادله‌ای صورت گرفته بود». مقام‌های پلیس آمریکا درباره ضارب این تیراندازی اظهارنظری  نکرده‌اند.

مقام‌های دانشگاه آبرن ایالت آلاباما هم در بیانیه‌ای خبر دادند که ضارب متواری شده اما خطری دانشجویان را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد از پلمب یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد به دلیل تیراندازی در مراسم عروسی خبر داد.   علی حسنوند گفت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.   وی افزود: تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد: با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد..

دیگر خبرها

  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند